افزونه جلالی را نصب کنید.

ارائه مستمر خدمات درمانی در مرکز بهداشتی و درمانی سیتی و ماسیتی بشاگرد

  • کد خبر : 20066
  • 24 مهر 1402 - 9:11
ارائه مستمر خدمات درمانی در مرکز بهداشتی و درمانی سیتی و ماسیتی بشاگرد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد اظهار داشت: خدمات درمانی در مرکز بهداشتی و درمانی سیتی و ماسیتی بشاگرد در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل به صورت مستمر ارائه می شود

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مرکز بهداشتی و درمانی سیت و ماسیتی بخش گافر و پارامون به ۱۰ روستا خدمات بهداشتی مراقبت از مادران باردار، کودکان، غربالگری دیابت و فشارخون، مراقبت های روتین، ویزیت پزشک و غیره ارائه می دهد.

دکتر حسین احمدی گفت: این مرکز با ۲ پزشک در حال خدمت شبانه روزی است و مراجعین از روستاهای میهان، آخران، جنگل، درانار، درشهر، خوشاب، ذهاب، دازکا، زه بارک، زمین عباسو، راه پیچ، خورشک، سگرکن، کهورانی را ویزیت و معالجه می کنند.

دکتر احمدی با اشاره به اینکه طبق قوانین وزارت بهداشت در ساعات غیر اداری فقط به مریض اورژانسی خدمت می دهند افزود علی رغم ابن قانون به جهت رفاه حال همشهریان عزیز، در روزهای تعطیل در تایم مشخص صبح و بعدازظهر خدمات ارائه می شود

احمدی با بیان اینکه پزشکان در مرکز در پانسیون اقامت دارند و در روزهای تعطیل نیز ارائه خدمات انجام می شود گفت:صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ ارائه خدمات به صورت مستمر انجام می شود.

دکتر احمدی با ذکر خاطره ای از مراجعه یک بیمار غیراورژانسی اظهار داشت: بیماری در ساعت ۳ نیمه شب به محل پانسیون استراحت پزشک مراجعه می کند و در پاسخ به پرسش پزشک اظهار می کند حدود ۴ ماه است که پایش درد می کند این بیمار با علائم غیراورژانسی می توانست در ساعات صبح مراجعه کند و مانع استراحت پزشک نشود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد اظهار داشت:
وضعیت اورژانسی برای یک فرد در مواقعی پیش می آید که بیماری و یا هر نوع آسیب فیزیکی و روانی دیگر، تهدیدکننده ی سلامتی و حتی ادامه ی حیات وی باشد؛ در این صورت برای بازیابی سلامتی، بیمار نیاز به اقدامات فوری از سطح کمک های اولیه تا خدمات تخصصی دارد.

وی افزود: در وضعیت های اورژانسی، عدم ارائه ی اقدامات امدادی و درمانی به موقع وصحیح، منجر به صدمات جبران ناپذیری برای بیماران میگردد، بنابراین در نجات جان بیماران اورژانسی حتی ثانیه ها اهمیت پیدا می کنند. در بیشتر موارد می توان با ارائه ی خدمات اورژانسی سریع، درست و منطبق با وضعیت بیمار، وی را ازهرگونه تهدید احتمالی برای ادامه ی زندگی، آسیب جدی و به خطر افتادن وضعیت جسمی و روانی ایمن کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها