افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری کارگاه آموزشی هوش اسلامی ویژه کارکنان شیلات هرمزگان

  • کد خبر : 20087
  • 24 مهر 1402 - 10:09
برگزاری کارگاه آموزشی هوش اسلامی ویژه کارکنان شیلات هرمزگان
مسئول نمایندگی ولی فقیه شیلات هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی هوش اسلامی (امربه معروف و نهی از منکر) با حضور جمعی از کارکنان شیلات هرمزگان در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین موسی خاندل
با اشاره به تأکیدات روایی و قرآنی بر اجرای این موضوع مهم در جامعه افزود :فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه است که در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

موسی خاندل تصریح کرد: هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا نیز عمل به امر به معروف و نهی از منکر بود و امر به معروف و نهی از منکری که این امام بزرگوار انجام داد، مرز این فریضه را برای ما مشخص می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت بروزرسانی اطلاعات و داده‌های موجود در حوزه آموزش امربه معروف و نهی از منکر بیان کرد: در عصر ارتباطات فرامکانی و زمانی که انبوهی از اطلاعات اذهان عمومی را نشانه گرفته است بروز رسانی محتو‌اهای آموزشی و مدل ارائه آن برای اثر پذیری بیشتر بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی خاندل ادامه داد: از این رو می‌توان با ترکیب و تجمیع منابع اطلاعاتی با نگرش‌های موجود در جامعه محتوای آموزشی نو و خلاقانه‌ای برای مخاطب تدوین و ارائه کرد.

موسی خاندل خاطرنشان کرد: امروزه کاربرد امربه معروف و نهی از منکر در محیط‌های اداری و همچنین در اجتماع بسیار مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و این موضوع اهمیت پرداختن به چرایی و روش‌های اجرای امربه معروف و نهی از منکر دو چندان کرده است.

گفتنی است هدف از برگزاری این نشست‌های آموزشی در مجموعه‌های دولتی جریان سازی فرهنگی و ارزش گذاری بیش از پیش به این فریضه الهی می باشد و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا گردید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها