افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت روز عصای سفید؛

چراغ راه روشندلان روشن تر می شود

  • کد خبر : 20128
  • 25 مهر 1402 - 16:31
چراغ راه روشندلان روشن تر می شود
مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس از آغاز عملیات مناسب سازی پیاده رو و اجرای اینترلاک ویژه نابینایان به مناسبت روز عصای سفید در محدوده منطقه یک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس ، رحمت الله دهقانی ضمن گرامیداشت روز عصای سفید، در خصوص این روز گفت: ۲۳ مهرماه (۱۵ اکتبر)، روز ایمنی عصای سفید نام گرفته تا صدای عدالت خواهی افراد نابینا بیش از پیش شنیده شود و نیازهای آنان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

قانون عصای سفید که در سازمان یونسکو به تصویب رسیده است، تمامی حقوق اجتماعی نابینایان به عنوان عضوی از یک جامعه متمدن را با هدف توجه هرچه بیشتر به رفع مشکلات این قشر و ایجاد محیط‌های مناسب برای نابینایان مدنظر قرار داده است.

وی با اشاره به توجه ویژه شهرداری منطقه یک به موضوع مناسب سازی معابر و فضاهای شهری طی چند سال اخیر، گفت: یکی از شاخصه‌های سنجش عدالت در مدیریت شهری، مناسب‌سازی و استانداردسازی فضاهای شهری برای استفاده عموم مردم است، البته این موضوع صرفاً مربوط به استفاده نابینایان نیست بلکه تردد تمامی معلولان و افراد کم توان در شهر را شامل می‌شود.

به همین منظور نیرو های پر تلاش واحد عمرانی عملیات اجرای اینترلاک نابینایان را به متراژ ۱۴۰ متر مربع حد فاصل طلائیه فاز ۲  و فاز ۱ را با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال آغاز کرده اند .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها