افزونه جلالی را نصب کنید.

انتصاب مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب

  • کد خبر : 20113
  • 25 مهر 1402 - 16:16
انتصاب مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب
با معرفی مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب، آیین تکریم مدیر سابق شبکه بهداشت و معرفی مدیریت جدید شبکه با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر عبدالعظیم احمدپور را به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان میناب منصوب و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی، همکاری و تعامل بین بخشی و برون بخشی و بوجود آوردن محیطی مطلوب برای کار شاهد ارتقا بر شاخص های بهداشتی و رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.
و همچنین از زحمات و تلاش های شبانه روزی دکتر عبدالحسین مدنی استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی در مسیر ارتقا سطح سلامت شهرستان و اهداف نظام سلامت در دوره تصدی مدیریت شبکه بهداشت ودرمان قدردانی و تقدیر به عمل آورد.
دکتر احمدپور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ضمن تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه از کارکنان حوزه سلامت شهرستان خواست تا کما فی السابق با مدیریت در راستای امور محوله و ماموریت های سازمانی همراهی و همکاری داشته تا در جهت ارتقاء سطح شاخص های حوزه سلامت شهرستان گام بردارند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها