افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت روز گرامیداشت حافظ انجام شد؛

میزبانی کتابخانه عمومی حاج عبدالله والی از انجمن شعر و ادب دیهو بشاگرد

  • کد خبر : 20138
  • 25 مهر 1402 - 17:21
میزبانی کتابخانه عمومی حاج عبدالله والی از انجمن شعر و ادب دیهو بشاگرد
دورهمی کتابخوانان و حافظ دوستان به مناسبت گرامیداشت حافظ در کتابخانه عمومی حاج عبدالله والی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان، به مناسبت بزرگداشت حافظ شاعر و غزل سرای بزرگ ایران، شب شعر و دورهمی هنرمندان و فرهیختگان بشاگرد در کتابخانه عمومی حاج عبدالله والی خمینی شهر برگزار شد.

فهد داستانی مسئول کتابخانه عمومی حاج عبدالله والی در این باره گفت: به همت کتابخانه عمومی حاج عبدالله والی برنامه بسیار مفیدی با محوریت کتاب با همکاری و حضور فرهنگ و ارشاد بشاگرد و شبکه بهداشت و حوزه علمیه برادران معلمان و هنرمندان برگزار شد.

وی افزود: در گرامیداشت حافظ میزبان انجمن شعر و ادب دیهو بشکرد و دیگر هنرمندان و فرهیختگان شهرستان بشاگرد بودیم .در این ویژه برنامه اشعار حافظ و شاعران بومی قرائت شد و همچنین از کتب شعر کتابخانه نمایشگاهی برای بازدید اعضای انجمن برقرار شد و همه هنرمندان از این نمایشگاه بازدید کردند.

داستانی در پایان گفت: با هدف جذب بیشتر مردم به کتاب و کتابخوانی همکاری های گسترده ای با هنرمندان و فرهیختگان و انجمن های بشاگرد تدارک دیده ایم و ان شاءالله شاهد رشد فعالیت‌ها در زمینه فرهنگی و هنری با محوریت کتاب خواهیم بود.

علی پیردادی از اعضای انجمن و فعال فرهنگی بشاگرد در این برنامه بیان کرد: این انجمن متشکل از فعالین فرهنگی و هنرمندان و شاعران و فرهیختگان بشاگرد است و به پاس از زبان باستانی بشاگرد نام این انجمن را دیهو که گویای شعر دیرینه محلی بشاگرد است، گذاشتیم. با همکاری های اداره فرهنگ و ارشاد بشاگرد و کتابخانه عمومی حاج عبدالله والی و دیگر ادارات ماهانه در مناسبت‌های مختلف جلساتی را برگزار می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها