افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

وجود  ۵۰ فرزند شاهد شاغل مایه خیر و برکت این دانشگاه است

  • کد خبر : 20119
  • 25 مهر 1402 - 16:21
وجود  ۵۰ فرزند شاهد شاغل مایه خیر و برکت این دانشگاه است
رئیس دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان در جمع فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شما عزیزان سرمایه های بزرگ معنوی دانشگاه هستید و اگر این دانشگاه خیر و برکتی دارد بخاطر حضور شما بزرگواران است و قدردانتان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عباس تقوی با اشاره به نبرد حماسه ساز جبهه مقاومت در غزه افزود: آن فرزندان فلسطینی که امروز سیلی محکمی بر صورت چرکین و آلوده صهیونیست زدند هم اکثرا فرزند شهید هستند و خانواده شهید زاده و زجر کشیده دارند. پس عزت اسلام و هر چه در این عالم است به برکت خون شهدا است.

وی تصریح کرد: باید در مکتب ایثار درس خوانده باشی که اینگونه از جان خود بگذری، همانطور که شماها و خانواده گرامی تان در مکتب سید الشهدا بزرگ شدند و رشد کردند.
حاج سید عباس تقوی اذعان کرد: همه جامعه و این نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما عزیزان افتخار می کنند و بنده ی طلبه هم باید افتخار نوکری شماها را داشته باشم.

رئیس دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان با اشاره به رسیدگی به درخواستها و مشکلات فرزندان شاهد گفت: مدیران و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و شخص جناب آقای دکتر جاودان که در راس امور قراردارند و خود رزمنده و باعث افتخار و عزت دانشگاه هستند، تمامی خواسته های شما را درک می کنند و حتما آنها را بررسی و پیگیری خواهند کرد.

مهدی احترامی مشاور امور ایثارگران نماینده ولی فقیه در استان هم گفت: فرزندان و خانواده های معزز شهدا به لحاظ روحیه ایثارگری که در وجود پاک خود دارند بسیار مظلوم هستند و معمولا حتی حق خودشان خود را هم دنبال نمی کنند.

مهدی احترامی افزود: حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان هم اعلام کردند که مجموعه نمایندگی ولی فقیه در کنار فرزندان شاهد هستند و قطعا خواسته ها و مشکلات شما را دنبال خواهند کرد.

مشاور امور ایثارگران نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ضرورت ایجاد تشکل شاهد و ایثارگران در دانشگاه تصریح کرد: فعالیت های این تشکل به دولتها کاری ندارد و هر دولتی که هم که باشد هدف ما انجام ماموریت هایی است که پدران و مادران ما برایمان مشخص و معین کرده اند و باید تا رسیدن به هدف پیگیری شود.

احترامی درباره وجود ۲۲۷ نفر شهید و ایثارگر کارمند در دانشگاه اذعان کرد: این اتفاق بزرگ بسیار کم نظیر است و به یاری حق تشکل شاهد و ایثارگر و گروه های جهادی مخصوصا در حوزه سلامت به جامعه هدف کمک خواهند کرد.

روح‌الله احترامی مشاور استاندار هرمزگان در امور شاهد و ایثارگران هم تشکیل این نشست را مقدس عنوان کرد و گفت: امیدواریم تمامی درخواستها و مشکلاتی که امروز توسط فرزندان شاهد شاغل در مجموعه بهداشت و درمان استان مطرح شد به سرانجام برسد و استانداری هرمزگان هم همچنان برای رفع موانع در کنار دانشگاه خواهد بود.

روح‌الله احترامی تصریح کرد: از نکات مثبت این جلسه حضور دکتر جاودان، جانباز ۷۰ درصد و در واقع شهید زنده است که به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در کنار فرزندان شاهد هستند و مایه خیر و برکت برای دانشگاه و باعث امیدورای برای درک بیشتر حل مسائل و مشکلات شما عزیزان خواهند بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها