افزونه جلالی را نصب کنید.

پیشرفت ۳٠ درصدی تکمیل بازارچه سنگ تراشی در آرامستان بندرعباس

  • کد خبر : 20131
  • 25 مهر 1402 - 17:13
پیشرفت ۳٠ درصدی تکمیل بازارچه سنگ تراشی در آرامستان بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از پیشرفت ۳٠ درصدی تکمیل بازارچه سنگ تراشی و تکمیل دومین مغازه سنگ تراشی در بلوار خروجی بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس؛ امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: عملیات تکمیل بازارچه سنگ تراشی برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در دستور کار مجموعه قرار دارد. 

کاردانی با اشاره به اینکه اهمیت راه اندازی بازارچه سنگ تراشی در بهشت زهرا(س) باعث کاهش ترافیک در محل قرارگرفتن صنف سنگ تراشی ها در مرکز شهر می شود، افزود: به منظور خدمات رسانی هر چه شایسته تر و آسایش و رفاه حال همشهریان گرامی دومین مغازه سنگ تراشی در بلوار خروجی بهشت زهرا (س) مراحل ساخت آن به پایان رسیده است. 

این مقام مسئول ادامه داد: ده باب مغازه سنگ تراشی در بلوار خروجی آرامستان در حال اجرا بوده که تا کنون دو باب مغازه تکمیل شده است. 

وی افزود: برای سرعت بخشیدن این طرح سه باب مغازه دیگر در مرحله مخلوط ریزی، گچ کاری، موزائیک کاری، سیمان کاری و برق کشی بوده که پس از این اقدام نصب درب های کرکره برقی صورت می پذیرد. 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در پایان گفت: ان شاءالله در این روزهایی که توفیق خدمت به همشهریان گرامی نصیب ما شده بتوانیم قدم های موثر در توسعه آرامستان شهرمان در راستای آسایش و رفاه حال مردم شریف و نجیب شهر شرجی و گرما، بندرعباس زیبا برداریم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها