افزونه جلالی را نصب کنید.
در پی پلمب سه انبار ضایعاتی در بندرعباس

۲۰ تن از اتباع خارجی دستگیر شدند

  • کد خبر : 20176
  • 26 مهر 1402 - 15:14
۲۰ تن از اتباع خارجی دستگیر شدند
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: با پیگیری های کارشناسان حقوقی این سازمان، انبارهای ضایعاتی غیر مجاز که عموما توسط اتباع بیگانه مدیریت می شوند پس از شناسایی پلمب و متخلفین به مراجع قضایی معرفی می گردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، حمید جمالی با بیان این خبر گفت: طبق دستور مقام قضایی و با حضور کارشناسان حقوقی سازمان مدیریت پسماند، اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس اتباع خارجی، دو انبار ضایعاتی غیرمجاز واقع در روستای آبشورک و یک انبار واقع در محله خواجه عطا کوچه گمبرون ۱۸ پلمب و در پی آن ۲۰ نفر از گردانندگان که اتباع خارجی (افاغنه) بودند دستگیر و به اردوگاه اتباع و مهاجرین خارجی منتقل شدند.

جمالی ادامه داد: در راستای صیانت از قوانین، مقررات و حقوق شهروندان و با استناد به ماده ۶۸۸ مجازات اسلامی و قانون مدیریت پسماند، از فعالیت انبارهای غیرمجاز جمع آوری ضایعات که به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی تهدیدی علیه سلامت عمومی هستند و همچنین باعث ایجاد ناامنی برای مردم می شوند با دستور مقام قضایی جلوگیری به عمل می آید.

وی در پایان از دستگاه قضایی شهرستان بندرعباس، اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اتباع خارجی و دیگر دستگاه های اجرایی که با جدیت نسبت به رفع این معضلات همکاری و اقدام می کنند، قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها