افزونه جلالی را نصب کنید.

پیام تبریک سازمان بسیج ورزشکاران هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

  • کد خبر : 20212
  • 27 مهر 1402 - 19:51
پیام تبریک سازمان بسیج ورزشکاران هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران استان هرمزگان ؛ در پیام سرهنگ پاسدار مهدی لطفی زاده آمده است:

شُکر و سپاس خداوند متعال را که توفیق خدمت به مردم مخصوصا ورزشکاران و جوانان عزیز را به ما عطا فرمود.

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی روزمره هر انسان دارد که موجب سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

این پدیده به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته خاص، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.
همه می بایست تلاش کنیم تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه قرارگیرد.

هفته تربیت بدنی و ورزش که از ۲۶ مهر ماه (روز تربیت بدنی و ورزش) شروع می شود، فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

این هفته، زمان اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

اینجانب نیز به نوبه ی خود وظیفه می دانم که از همراهی دلسوزانه خدمتگزاران صدیق ورزش استان هرمزگان چه در اداره کل ورزش و جوانان استان ، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها ، هیئت های ورزشی ،سازمان های مردم نهاد در حوزه ورزش ، همکاران و عزیزان در تربیت بدنی یگان های نظامی و انتظامی استان و شهرستان ها قدردانی نموده و فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش به جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اعم از نخبگان ، پیشکسوتان،مربیان ،داوران ، قهرمانان ، آحاد مردم شریف و نجیب ورزش دوست ، رسانه های دیداری و شنیداری حوزه تربیت بدنی و ورزش تبریک عرض نمایم.

امید است با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش کشور به ویژه قهرمانان ارزنده استان هرمزگان، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها