افزونه جلالی را نصب کنید.

روستای سخت گذر و کوهستانی شهوروخ بخش گوهران هرمزگان و کارکردهای تامین برق

  • کد خبر : 20290
  • 28 مهر 1402 - 18:50
روستای سخت گذر و کوهستانی شهوروخ بخش گوهران هرمزگان و کارکردهای تامین برق
خدمات رسانی برق به روستای سخت گذر و کوهستانی شهوروخ بخش گوهران شهرستان بشاگرد با همت و تلاش جهادی مدیران برق این شهرستان در دستور کار قرار گرفت با تلاش بی وقفه گروه‌های عملیاتی تعمیرات و اتفاقات برق گوهران شبکه معیوب روستای شهوروخ این بخش شهرستان بشاگرد اصلاح و مشکل مشترکین این روستا برطرف گردید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان ، بهروز بهادری مدیر برق شهرستان بشاگرد با تشریح اقدامات انجام شده در این روستا بیان داشت :هر اقدامی که در زمینه برق دار شدن روستاها و حل مشکلات شبکه دراین مناطق برداشته شود گامی در جهت ایجاد انگیزه ماندگاری در روستاها و کاهش مهاجرت از روستا به شهر است.

 بهره مندی اهالی  روستاهای شهرستان بشاگرد  از خدمات رفاهی و زیرساختی مانند آب و  برق از جمله خدمات انقلاب اسلامی در این شهرستان محسوب می شود که در راستای توسعه روستایی و محرومیت زدایی رقم خورده است.  

شاید هیچ چیز به اندازه برخورداری از امکانات و خدمات اولیه زندگی مانند آب بهداشتی و سالم، برق و راه دسترسی مناسب و غالبا آسفالته، خدمات بهداشتی و آموزشی مردم یک منطقه یا روستا بویژه درمناطق کوهستانی و سخت گذر  را خوشحال نکند.

اما اهالی  روستاهای شهرستان بشاگرد بویژه پیرمردها و پیرزنان امروز و جوانان دیروز که حتی باور بهره مندی از چنین امکاناتی در ذهن آنان خطور نمی کرد، امروز به برکت انقلاب اسلامی با بهره مندی از امکانات ذکر شده، شکرگزار نظام جمهوری اسلامی هستند.

طرح برق رسانی به شهوروخ از اوایل سال ۹۶ شروع شده بود و سال ۹۷ چراغ خانه های این روستا روشن گردید  سامانه برق رسانی به این روستا به طول ۵.۵ کیلومتر در دو فاز ۵.۴ کیلو وات تحت فشار متوسط و ۵.۵ تحت فشار ضعیف و دارای ۴ ترانس ۲۵ اجرا شده و برق را به شهوروخ می‌رساند

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها