افزونه جلالی را نصب کنید.

تصادف شاخ به شاخ با ۵ فوتی در هرمزگان

  • کد خبر : 20372
  • 30 مهر 1402 - 22:28
تصادف شاخ به شاخ با ۵ فوتی در هرمزگان
حادثه تصادف تلخ ۵ نفر از اعضای یک خانواده را به کام مرگ کشاند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، چند ساعت پیش بر اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه تریلی با خودرو پژو پارس در حوالی روستای حمیران شهرستان بندرلنگه ۵ عضو از یک خانواده اهل همین روستا جان خود را از دست دادند.

فوتی ها از اهالی روستای حمیران شهرستان بندرلنگه می باشند، دختر ۱۷ ساله، دختر ۴ماهه، دختر ۲۳ ساله، پسر بچه ۱ ساله و آقا ۲۴ ساله جان خود را در این حادثه از دست دادند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۶ فوتی و ۶ مصدوم در تصادفات جاده های شهرستان بندرلنگه گزارش شده است.

امداد رسانی به مصدومین حادثه تصادف پژو پارس و تریلی

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از اعزام دو دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومین تصادف پژو پارس و تریلی خبر داد.

دکتر محمود حسین پور در این باره گفت: این حادثه در ساعت ۱۵:۰۰ بعدازظهر امروز در محور بندرلنگه به بندرخمیر بعد از روستای حمیران بین یک دستگاه خودرو پارس و تریلی که با هم از روبرو برخورد کرده بودند؛ رخ داده است. بعد از اطلاع این حادثه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان، بالافاصله دو دستگاه آمبولانس این مرکز از پایگاه جادهای حمیران و کنگ به محل حادثه اعزام شد.

دکتر حسین پور در ادامه افزود: اولین آمبولانس این مرکز کمتر از دو دقیقه بعد از اطلاع حادثه به مرکز پیام اورژانس به محل حادثه رسیده است. متاسفانه شدت تصادف به قدری بوده است که ۵ نفر از سرنشینان پژو پارس که دو کودک یک ساله و چهار ماهه نیز در بین آنها بوده در دم جان داده اند. دو خانم ۲۳ و ۱۷ ساله و یک آقای ۲۴ ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

یکی دیگر از سرنشینان این حادثه، خانمی ۱۷ ساله با ترومای متعدد به سر و صورت و قفسه سینه و سطح هوشیاری ۷ بوسیله آمبولانس های اعزامی اوژرانس به بیمارستان شهداء بندرلنگه منتقل شد.

دیگر مصدوم این حادثه، آقای ۳۶ ساله، راننده تریلی، به رغم توصیه کارشناسان این مرکز از آمدن به بیمارستان امتناع نموده و رضایت شخصی داده اند

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها