افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان

  • کد خبر : 20365
  • 30 مهر 1402 - 18:49
نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان
جلسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان با هدف بررسی وصول مطالبات بیمارستان های دانشگاهی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، این نشست با حضور رئیس، معاون درمان و مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیر درمان تامین اجتماعی استان در دفتر مدیریت بر درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

در این رابطه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: بخش بزرگی از مراجعان به مراکز درمانی دولتی را بیمه شده های تامین اجتماعی تشکیل می دهند. بیمارستان های دولتی خودگردان بوده و درآمدهای آنها وابسته به خدمتی است که به سازمان های بیمه گر می فروشند و فرانشیزی هم که بیمار در بخش دولتی پرداخت می کند بسیار کم است که عملا نقدینگی برای بیمارستان ایجاد نمی کند تا از پس هزینه های خود مانند حقوق برخی از پرسنل، پرداخت به پیمانکاران، هزینه های جاری روزانه، هزینه ملزومات مصرفی و… برآیند.

دکتر منوچهر کمالی به افزایش هزینه اداره بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: سال گذشته قیمت خدمات، تاسیسات، دارو و… که نیازهای اصلی هر بیمارستانی است افزایش چشمگیری داشت.

وی افزود: این امر موجب شده تا هم اکنون در اداره بیمارستان ها دچار مشکل شویم و پرداختی پرسنل و پزشکان با تاخیر صورت گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: عدم پرداخت مطالبات بیمه ای موجب فشار بر بیمارستان ها شده و اداره بیمارستان ها را در این شرایط و با نبود نقدینگی دشوار کرده است و قطعا در این شرایط نمی توان پاسخگوی مناسب نیازهای به حق مردم بود و امکان ارائه خدمات مطلوب میسر نمی‌شود.

دکتر کمالی همچنین اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی همراهی و همکاری لازم در وصول مطالبات بیمه ای و پزشکان دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها