افزونه جلالی را نصب کنید.

روستای گزه بستک به‌عنوان «روستای سالم» انتخاب شد

  • کد خبر : 20377
  • 01 آبان 1402 - 12:28
روستای گزه بستک به‌عنوان «روستای سالم» انتخاب شد
روستای گزه بستک با همت شورای اسلامی، دهیاری، معتمدین و مشارکت مردم و خیرین قابلیت رسیدن به اهداف روستای سالم را پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مدیر شبکه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان بستک اظهار داشت: پروژه روستای سالم با هدف ایجاد محیط زیست تمیز و امن برای روستاییان، تقویت جلب همکاری‌های بین‌بخشی و مشارکت‌های مردمی، تأمین نیازهای اساسی روستاییان از جمله مسکن، بهداشت، آب آشامیدنی سالم، دسترسی مناسب به خدمات بهداشت عمومی، تحقق استراتژی سلامت برای همه و الگوپذیری مناسب برای دیگر طرح‌های مشارکتی و ارتقاء سلامت روستایی هم اکنون در روستای گزه در حال اجراست.

وی افزود: تاکنون گام‌های خوبی در زمینه بهسازی و لایروبی آب انبارها، تنظیف روستا و جمع آوری به‌موقع پسماند، بهداشت مدارس، عدم فروش دخانیات در مراکز عرضه مواد غذایی و بالابردن امکانات و تسهیلات بهداشتی برداشته شده است.

دکتر فیروزی گفت: در اجرای طرح روستای سالم همه حوزه‌هایی که مرتبط با سلامت هستند از جمله فرمانداری، بخشداری، دامپزشکی، جهادکشاورزی، بنیادمسکن، آب و فاضلاب روستایی، دهیاری و … در آن دخیل هستند، اما بیشترین و مؤثرترین نقش را خود مردم ایفا می‌کنند.

وی در پایان گفت: امید است با حمایت و همکاری مسئولان و مردم سایر شاخص‌های بهداشتی نیز ارتقاء یابد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها