افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست شورای سلامت و امنیت غذایی در بندرلنگه

  • کد خبر : 20440
  • 02 آبان 1402 - 9:51
نشست شورای سلامت و امنیت غذایی در بندرلنگه
جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرلنگه به ریاست مهندس مرادزاده فرماندار شهرستان، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان(بندرلنگه)، بخشداران، مدیران و مسئولین ادارات در فرمانداری شهرستان بندرلنگه تشکیل شد.

در این جلسه رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان(بندرلنگه) مطالبی در خصوص مضرات کالاهای آسیب رسان سلامت بیان نمود.

دکتر مرتضی سالمی گفت: با توجه به آسیب هایی که این کالاها در دراز مدت بر سلامت مصرف کنندگان دارد، اهمیت منع تبلیغات کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت ، نظارت بر نحوه عرضه این کالاها و تعامل بین سازمانی در راستای تحقق این موارد را ضروری عنوان کرد.

دکتر سالمی افزود: هدف از اجرای این برنامه صیانت از سلامت افراد جامعه و کاهش تقاضا برای خرید و مصرف کالاهای آسیب رسان به سلامت می باشد.

در ادامه رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان(بندرلنگه) مطالبی در خصوص اهداف کلی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت عنوان نمود.

وی گفت: تامین، حفظ و ارتقا سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کارکنان دولت بعنوان یکی از مهم ترین اقشار تاثیرگذار در ارتقا سلامت جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و همکاری تمامی ادارات در جهت اجرای این برنامه ضروری می باشد.

استقرار گروه جهادی نورآوران سلامت در بخش مهران به مدت سه ماه و انجام خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی بصورت کاملآ رایگان در آن منطقه از دیگر مواردی بود که دکتر سالمی به آن اشاره نموده و اطلاع رسانی و جلب مشارکت ادارات شهرستان در این خصوص را ضروری برشمرد.

در پایان فرماندار محترم شهرستان با تاکید بر اهمیت موضوع سلامت از تمامی دستگاه‌ها خواست که امور محوله را با جدیت پیگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها