افزونه جلالی را نصب کنید.

۴ انبار ضایعاتی بزرگ در خونسرخ بندرعباس پلمب شد

  • کد خبر : 20475
  • 05 آبان 1402 - 0:02
۴ انبار ضایعاتی بزرگ در خونسرخ بندرعباس پلمب شد
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، عنوان کرد: در راستای صیانت از قانون مدیریت پسماند و پاسداری از حقوق شهروندان، در طی یک روز چهار انبار ضایعاتی بزرگ با حکم مقام قضایی پلمب گردید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، حمید جمالی با اعلام این خبر گفت: در ادامه پلمب انبارهای ضایعاتی غیرمجاز پس از پیگیری های کارشناسان حقوقی این سازمان، چهار انبار واقع در روستای خونسرخ شناسایی و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس اتباع خارجی پلمب و با توجه به مشهود بودن جرم، سه نفر اتباع بیگانه (افغان) که از گردانندگان اصلی این انبارها هستند دستگیر و به اردوگاه مهاجرین منتقل شدند.
وی ادامه داد: به دلیل افزایش انبارهای ضایعاتی در سطح شهر و حومه که مجوز فعالیت ندارند و باعث ایجاد معضلات فراوان برای شهر و شهروندان شده است، طبق دستور مراجع قضایی و پس از طی مراحل قانونی پلمب صورت می گیرد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت غیرقانونی اتباع خارجی در سطح شهر، موجب افزایش سرقت ها و ایجاد ناامنی های گسترده ای شده است که سازمان مدیریت پسماند با استناد به قانون و با همکاری دیگر دستگاه های متولی نسبت به جلوگیری از فعالیت آنها اقدام می کند‌.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها