افزونه جلالی را نصب کنید.

یک هزار و ۹۵۱ شکایت مردمی اعلام شده در سامانه شکایت رسیدگی شد

  • کد خبر : 20626
  • 09 آبان 1402 - 18:20
یک هزار و ۹۵۱ شکایت مردمی اعلام شده در سامانه شکایت رسیدگی شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بازرسین بهداشت محیط در راستای وظایف خود در سال جاری نسبت به دریافت اخبار و شکایات مردمی که در سامانه 190 کشوری و 3118 استانی ثبت شده بود اقدام کرده و تاکنون تعداد یک هزار و 951 شکایت مردمی در رابطه با بهداشت محیط وحرفه ای در7ماهه اول سال جاری بررسی و رسیدگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر عبدالجبار ذاکری بیان کرد: طی ۷ماه ابتدای سال جاری بیش از یک هزار و ۳۲۲ شکایت در سامانه ۱۹۰ و ۶۲۹شکایت در سامانه ۳۱۱۸ استانی ثبت و از سوی بازرسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پیگیری شده است.

وی افزود: بیشترین شکایات ثبت شده در سامانه بهداشت ۱۹۰ در خصوص بهداشت محیط ، مراکز تهیه و توزیع موادغذایی،آب وفاضلاب و پسماندبوده است.

دکتر ذاکری بیان کرد: شهروندان در سراسر استان می تواننددر صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانند عرضه موادغذایی فاسد،تاریخ گذشته ،موادغذایی غیرمجاز و موارد نگهداری نامناسب موادغذایی، عدم رعایت بهداشت فردی درمراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی ، آب وفاضلاب و…ازطریق شماره تلفن ۱۹۰ شکایات خود را به این سامانه اطلاع دهندکه پس از ثبت شکایات، بازرسان در اسرع وقت به محل مورد نظر مراجعه کرده و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد.

معاون بهداشتی با اشاره به اهمیت سلامت مردم و کیفیت غذایی گفت: با هدف بررسی میزان انطباق شرایط محل با قوانین و مقررات و الزامات بهداشتی در جهت ارتقاء سلامت جامعه بازرسین بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نظارت بر بهداشت مواد غذایی بصورت مستمر بازدید انجام می دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها