افزونه جلالی را نصب کنید.

برپایی نمایشگاه طراحی و کاریکاتور در میناب

  • کد خبر : 20664
  • 11 آبان 1402 - 18:30
برپایی نمایشگاه طراحی و کاریکاتور در میناب
آیین گشایش نمایشگاه طراحی و کاریکاتور آثار هنرمند خلاق مسعود علیایی با موضوع پدافند غیرعامل در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در این مراسم کریمی زاده ضمن قدردانی و تشکر از زحمات این هنرمند خلاق و حضور هنرمندان در این آیین گفت: وظیفه ‌دارم قدرانی و تشکر کنم از همه اصحاب فرهنگ و هنر متعهد و انقلابی شهرستان به ویژه هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی که انصافاً درهمه برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان نقش موثر در رسالت هنری خود را راستای تبیین و روشنگری با تولید آثارهنری فاخر خود داشته اند.

وی با اشاره به تعبیر شهید آوینی در خصوص هنرمند متعهد و تجلی آن در شرایط فعلی نیز اظهار داشت: به تعبیر شهید سید مرتضی آوینی بعضی عهد با خدا بستند و بعضی در عهد شیطان هستند که الحمدالله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با وجود هنرمندان متعهد نشان داد که در عهد با خدا سرشار هستند.

کریمی زاده اظهار کرد: هنرمندان متعهد هنرهای تجسمی این شهرستان به جهت سرعت عملی که دارند فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در انتظارات و مطالبات به هنگام جامه عمل پوشاندند و همواره در وقایع تلخی که در فلسطین شاهد هستیم هنرمندان متعهد و دلسوز هنرهای تجسمی و نمایش این شهرستان با  اعلام مواضع شفاف و روشن خود در حمایت و تصویر کشیدن جنایات اسرائیل غاصب که با برگزاری این نمایشگاه فرهنگی و هنری مواضع صریح و شفاف هنرمندان شهرستان میناب با زبان هنر در این نمایشگاه و آثارشان نیز  شاهد هستیم.

 گفتنی است: این نمایشگاه به همت انجمن هنرهای تجسمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب به مدت یک هفته درفرهنگسرای شهید بهشتی میزبان علاقمندان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها