افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

انتخابات پرشور پاسخ محکم ملت ایران به دشمنان خواهد بود

  • کد خبر : 20780
  • 13 آبان 1402 - 16:06
انتخابات پرشور پاسخ محکم ملت ایران به دشمنان خواهد بود
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه فرمانداران برای جلب مشارکت حداکثری تلاش کنند گفت: انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم می‌تواند پاسخ محکمی از سوی ملت به دشمنان ایران اسلامی باشد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در همایش فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان اظهار داشت: کلان راهبرد ما در حوزه انتخابات، منویات مقام معظم رهبری است که بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات تاکید فرمودند.

وی افزود: یکی از موضوعات اصلی که باید از آن درس بگیریم، تاریخ و روندهای گذشته در حوزه انتخابات است بایستی در ۳ محور افراد مشکل ساز، محل و موقعیت‌های مشکل ساز و فرآیند و روندهای مشکل ساز شناسایی و چالش‌های موجود مرتفع شود.

استاندار هرمزگان گفت: دولت سیزدهم در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاملا بی طرف است در استان نیز فرمانداران توجه داشته باشند بدون جانبداری انتخابات را برگزار کنند و اگر شخصی تخلف کرد با وی برخورد قانونی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات بایستی کاملا اجرایی شود تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه آرای مردم حق الناس است، فرمانداران با عملکرد مناسب حتی مورد اتهام در خصوص جانبداری هم قرار نگیرند.

وی با تاکید بر لزوم تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه انتخابات گفت: باید در مدت باقیمانده تا انتخابات زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شود و پروژه‌هایی که مرتبط با زیرساخت ارتباطات هستند در اولویت تکمیل قرار گیرند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین بر رفع اختلافات مرزی موجود پیش از برگزاری انتخابات با تعیین کارگروه ویژه تاکید کرد و اظهار داشت: در رقابت‌های انتخاباتی ممکن است برخی از کاندیداها هجمه‌هایی علیه دولت مطرح کنند که نیاز است فرمانداران با صراحت و قاطعیت نسبت به دفاع از عملکرد دولت اقدام کنند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر امر اطلاع رسانی اقدامات انجام شده دولت سیزدهم گفت: در راستای امید آفرینی در جامعه فرمانداران باید کارهای انجام شده را کاملا به مردم گزارش دهند و در صورت نیاز به مقایسه عملکرد دولت فعلی با دولت‌های گذشته اقدام کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران به عنوان نمایندگان حاکمیت بایستی پاسخگوی تخریب‌های احتمالی باشند و با آمار مستند به تهمت‌ها و هجمه‌ها پاسخ دهند. دوستی تلاش برای جلب مشارکت حداکثری را یک اولویت مهم برشمرد و گفت: برای مشارکت حداکثری باید تلاش و با مردم و اقشار مختلف دیدار شود و با ارائه گزارشات مستند به مردم موجبات امید آفرینی در جامعه فراهم شود.

گفتنی است در این جلسه که با حضور رئیس کل دادگستری استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرمانداران سراسر استان و نمایندگانی از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برگزار شد اعضای ستاد به بیان دیدگاه‌ها و مسائل مرتبط با انتخابات پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها