افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان:

مطالعات جانمایی و احداث پارک لجستیک استان هرمزگان در حال انجام است

  • کد خبر : 20783
  • 13 آبان 1402 - 16:19
مطالعات جانمایی و احداث پارک لجستیک استان هرمزگان در حال انجام است
استاندار هرمزگان از آغاز مطالعات جانمایی و احداث پارک لجستیک استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان جلسه هشتاد و سوم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

استاندار هرمزگان در این جلسه با تاکید بر اینکه برای حل مسائل بخش خصوصی در استان عزم جدی وجود دارد گفت: در حوزه مزیت‌های نسبی استان بایستی کارهای فنی و تخصصی صورت گیرد تا پتانسیلهای استان فعال شود.

وی همچنین در خصوص طرح احداث پارک لجستیک در استان اظهار داشت: طرح احداث پارک لجستیک برای افزایش بهره‌وری از ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف یک نیاز است و باید این طرح مهم به سرانجام برسد.

استاندار هرمزگان گفت: از آنجایی که در برخی زیرساخت‌ها و بازاریابی با مشکلاتی مواجه هستیم محصولات تولیدی ایران و استان با قیمت پایین به کشورهای دیگر صادر و در آنجا با بسته بندی و اخذ گواهی‌های کیفی محصول، روانه بازار جهانی می‌شود که این مسئله باید حل شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس در مرحله نخست با مطالعه دقیق توسط اتاق بازرگانی یک محل مناسب برای پارک لجستیک در نظر گرفته می‌شود و سپس با هم افزایی بین دستگاهی، عملیات اجرایی این نیاز اصلی استان آغاز می‌شود.

دوستی گفت: این کار در آینده به ارتقای ارزش تجاری و صادراتی و نیز رفع چالش‌های موجود و تکمیل زنجیره ارزش محصولات تولیدی استان کمک خواهد کرد و امیدواریم به سرعت این کار به نتیجه برسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بانک‌های استان منابع خوبی از محل سپرده صنایع مستقر در استان و ادارات دولتی در اختیار دارند گفت: این منابع باید در خدمت توسعه استان و کمک به فعالیتهای اقتصادی و طرح‌های کلان دولتی و بخش خصوصی قرار گیرد.همچنین در این جلسه ساختار راهبری زنجیره‌ ارزش آبزیان به عنوان زنجیره پیشران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها