افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با سراسر کشور؛

آغاز ثبت نام طرح ملی همسفر تا بهشت با مشارکت زوج های دانشجوی هرمزگانی

  • کد خبر : 20913
  • 14 آبان 1402 - 22:54
آغاز ثبت نام طرح ملی همسفر تا بهشت با مشارکت زوج های دانشجوی هرمزگانی
مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ثبت نام و اجرای بیست و ششمین دوره از طرح ملی همسفر تا بهشت ویژه زوج های دانشجوی هرمزگانی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، سیدعباس تقوی در نشست مشترکی که با حضور نمایندگان این طرح از دانشگاههای هرمزگان، علوم پزشکی، فرهنگیان، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، علوم قرانی و مذاهب اسلامی در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد؛ گفت: انتظار می رود امسال شاهد استقبال بسیار خوب زوجین دانشجو از این طرح باشیم.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به شاخصه های یک ازدواج موفق افزود: بهتر است برای یک ازدواج موفق و خوب پیوند زناشویی به موقع و آگاهانه صورت گیرد؛ افزایش آگاهی های جامعه برای تداوم زندگی نیازمند آموزش مهارت های زندگی است که در نهایت تداوم یک زندگی با رضایت و  آرامش را به همراه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: هم اکنون در تلاشیم برنامه های لازم را برای حضور ۱۵۰ زوج از دانشگاههای استان برای شرکت در ایستگاه بیست و ششمین دوره از طرح ملی همسفر تا بهشت تدارک ببینیم.

سید عباس تقوی بیان کرد: زمان اجرای این برنامه ۴ اسفند با حرکت از بندرعباس که در روز پنجم اسفند پذیرش زوجین خواهد بود و ۳ شب و ۴ روز را در جوار آقا علی ابن موسی الرضا (ع) آموزش خلاق، مهارت های مفهومی، کلیدی و چاره ساز را که در نهایت زمینه توانمند سازی زوج های دانشجو را فراهم خواهد کرد؛ خواهیم داشت.

مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار کرد: زوجینی که حداقل یک نفر از آنها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی یکم فروردین ۱۴۰۱ الی ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ باشد، مجوز ثبت نام در این طرح خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مراسم ختم دسته جمعی قرآن کریم، برگزاری نماز جماعت، حضور در برنامه های (قرآنی، توشیح و مدیحه سرایی)، قرائت پیام مقام معظم رهبری و خیر مقدم، اجرای برنامه سبک زندگی در سیره نبوی، ذکر توسل و مدیحه سرایی، مسابقات آموزش محور و پذیرایی از زوجین در مهمانسرای حضرتی، رویداد فرهنگی آموزشی ۱۲ ساعته در روز دوم سفر و آیین زیارتی و گردشگری در روز سوم بخشی از برنامه های ویژه زوجین دانشجو در این طرح خواهد بود.

حجت الاسلام تقوی خاطر نشان کرد: زوجین واجد شرایط شرکت در طرح ملی همسفر تا بهشت می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ezdevaj.nahad.ir از تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲ لغایت ۳۰ آبان ۱۴۰۲ نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها