افزونه جلالی را نصب کنید.
در راستای ارتقا خدمات در حوزه گردشگری سلامت انجام شد؛

نشست گردشگری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرقی کشور

  • کد خبر : 20907
  • 14 آبان 1402 - 22:50
نشست گردشگری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرقی کشور
سرپرست حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست گردشگری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرقی کشورحضور یافت .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، این نشست با حضور مسوولان و کارشناسان مرکز نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان و دبیرخانه گردشگری سلامت وزارت بهداشت، مسوولان، مدیران ارشد و کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرقی کشور و شرکت های فعال در حوزه گردشگری سلامت در مجتمع فرهنگی، رفاهی و ورزشی ولایت دانشگاه برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه، هدف از برگزاری این نشست را انتقال تجربیات و هم اندیشی در راستای ارتقای ارایه خدمات در حوزه گردشگری سلامت عنوان کرد.

دکتر منوچهر کمالی؛ سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به حضور مسوولان بیش از پانزده دانشگاه علوم پزشکی کشور در این نشست، اظهار داشت:
در این نشست، توانمندی ها و چالش های حوزه گردشگری سلامت کشور توسط رییس و کارشناسان دبیرخانه گردشگری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارایه شد.

دکتر کمالی اظهار داشت: همچنین در این نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، زاهدان، هرمزگان، کرمان و گراش گزارشی از وضعیت گردشگری سلامت مجموعه های زیرمجموعه را ارایه و به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

وی افزود: گزارش تجربیات بیمارستان های اردیبهشت و شهید آیت الله دستغیب (ره) شیراز و بیمارستان مهرگان کرمان نیز از دیگر بخش های این نشست یک روزه بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها