افزونه جلالی را نصب کنید.

مراسم جشن و بهره برداری از زمین ورزشی دو منظوره منتظر المهدی

  • کد خبر : 20933
  • 15 آبان 1402 - 14:29
مراسم جشن و بهره برداری از زمین ورزشی دو منظوره منتظر المهدی
آیین افتتاح زمین ورزشی دو منظوره در محله 22 بهمن با حضور مردم خونگرم این محله برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، به همت منطقه ۴ شهرداری بندرعباس، آیین افتتاح پروژه زمین ورزشی ۲۲ بهمن با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، حمزه عمرانی مدیر منطقه ۴ شهرداری، مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سایر مدیران و جمعی از مسئولان شهرداری و منطقه ۴ شهری برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به مسئولین و حضار، اظهار داشت : زمین ورزشی ۲۲ بهمن واقع در محله ۲۲ بهمن جهت رفاه ورزشکاران این نقطه شهر بهره برداری و افتتاح شد.

این مقام مسئول گفت: این زمین ورزشی با مساحت کل ۷۶۵  مترمربع دارای زمین فوتبال با مساحت ۵۰۰ متر مربع و والیبال با مساحت ۲۶۵ متر مربع است که با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مدت ۴ ماه با همت اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری احداث و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان به خصوص ساکنان محله  22 بهمن می باشد.

نوبانی اذعان کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی شاهد خدمات موثری  در حوزه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره در بندرعباس هستیم که اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف درباره این  اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدافرینی در جامعه می‌شود. 

وی در ادامه با عنوان اینکه شهرداری و شورای شهر بندرعباس در این دوره در راستای تحقق اهداف نظام، سیاست‌های دولت و رضایتمندی شهروندان تمام توان خود را در مسیر تحقق عدالت اجتماعی در شهر بکار گرفته اند افزود: توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و چندین زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهر احداث شده و یا در حال تکمیل است. 

 نوبانی خاطر نشان کرد : ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت از مهمترین اهداف احداث زمین های ورزشی در مناطق مختلف شهر است. 

شهردار بندرعباس ادامه داد: البته اعتقاد داریم شهروندان بندرعباس شایسته بهترین خدمات هستند و آنچه انجام شده قطره از دریاست که برای آبادانی واقعی شهر نیاز به تلاش بیشتر و همراهی همه دستگاه‌ها داریم.

مهدی نوبانی در پایان سخنان خود از زحمات همه دست اندرکاران و مسئولین به خصوص همکاران منطقه ۴ شهرداری که برای آبادانی و رفاه ساکنان این منطقه تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد. 

فریده عامری سیاهویی عضو محترم شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز افزود :در برنامه های شورا و شهرداری تمام تصمیمات برای توسعه ابادانی و سلامتی و تندرستی مردم در محلات است که بهره برداری از پروژه های ورزشی در شهر بندرعباس گام موثری در این راستا می باشد.

عضو شورای شهر بندرعباس :خدمت صادقانه و برقراری توازن در توزیع امکانات شهری در شهر بندرعباس هدف مهمی است که در شورای ششم دنبال می شود. 

گفتنی است مراسم افتتاحیه با برگزاری برنامه های شاد و متنوع نمایشی موزیکال برای کودکان برگزار شد و در پایان مراسم شهردار بندرعباس با اهدای لوح از مدیر شهرداری منطقه ۴ و سایر مسئولان ذیربط تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها