افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس فدراسیون تنیس روی میزجمهوری اسلامی ایران:

بندر خمیر محل مناسبی برای تمرینات تیم ملی تنیس روی میز کشور است

  • کد خبر : 20940
  • 16 آبان 1402 - 18:59
بندر خمیر محل مناسبی برای تمرینات تیم ملی تنیس روی میز کشور است
رییس فدراسیون تنیس روی میزجمهوری اسلامی ایران گفت: بندر خمیر می تواند محل مناسبی برای تمرینات تیم ملی تنیس روی میز کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، علی قارداشی در مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان در چند ماهه آخر سال آب و هوای مناسبی دارد، از سالن تنیس روی میز بندر خمیر به عنوان یکی از سالنهای واجد شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی تنیس روی میزکشور نام برد و اظهار کرد: در صورت تجهیز کامل سالن اختصاصی تنیس روی میز، بندر خمیر می تواند پایگاه بسیار خوبی برای حضور تیمهای ملی کشور باشد.
وی با اعلام اینکه این فدراسیون آمادگی دارد با مشارکت اداره کل ورزش استان هرمزگان ۵۰ درصد از هزینه های تجهیزات سالن‌های تنیس روی میز استان را پرداخت کند، اضافه کرد: اتفاق بسیار خوبی در بندرعباس افتاده و آن هم حضور میدیا لطف اله نسبی مربی تیم ملی جهت آموزش ورزشکاران این شهرستان بوده است که امیدواریم شاهد رخدادهای بسیار خوبی در این زمینه باشیم.
رییس فدراسیون تنیس روی میزجمهوری اسلامی ایران در ادامه ضمن ابراز خرسندی از تصاحب دو مدال برنز توسط تنیسورهای ایران که موجب برتر شناخته شدن فدراسیون کشورمان شد، خاطر نشان کرد: تصاحب مدال برنز و شکست تیم ژاپن اصلا قابل پیش بینی نبود، اما به لطف الهی و عاشقان و علاقمندان به این ورزش در کشور و حمایتهای صدا و سیمای کشور، شاهد ترقی تنیس روی میز کشور عزیزمان بودیم.
در ادامه این مجمع پس از رای گیری، صالح محمدپور تنها نامزد این دوره از مجمع، با کسب ۱۸رأی از ۱۹ رأی برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تنیس روی میز استان هرمزگان انتخاب و آغاز به کار کرد.
رییس جدید هیات تنیس روی میز هرمزگان در این مجمع با تاکید بر توجه ویژه به کلاس اولیها و خردسالان و رایزنی با آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: اجرای برنامه‌ها و شیوه‌های آموزشی جدید و شناسایی استعدادها با کمک معلمان آموزش و پرورش از جمله برنامه های این هیات است که با کمک اعضای هیات رییسه به سرانجام خواهد رسید.
وی با اشاره به حضور میدیا لطف اله نسبی مربی تیم ملی در هرمزگان و آموزش علاقمندان به تنیس روی میز در استان یادآورشد:تعمیرات اساسی خانه پینگ پنگ استان، احداث خوابگاه و برگزاری اردوهای تیم ملی تنیس روی میز در استان از دیگر برنامه‌های ما برای توسعه بنیه علمی داوران و مربیان این رشته در هرمزگان است و به همین منظور ارتقای سطح کمی و کیفی ورزش تنیس روی میز در هرمزگان، تقویت و ارتقای دانش مربیان، برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور مدرسان بین المللی و توسعه زیرساخت‌های تنیس روی میز در هرمزگان در دستور کاراین هیات قراردارد.
مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با ابراز خرسندی از انتخاب صالح محمد پور به عنوان رییس جدید هیات تنیس روی میز استان هرمزگان از وی به عنوان یکی از نخبه های ورزش استان نام برد و گفت: از آنجا که محمد پور همواره پای کار ورزش بوده است، بدون تردید حضور ایشان، ورزش هرمزگان آبستن اتفاقات بسیار خوبی در تنیس روی میز خواهد بود و امیدواریم با برگزاری کلاسهای داوری و مربی گری، شاهد افزایش بیش از پیش دانش تنیس روی میز استان هرمزگان باشیم.
شاهرخ شهنازی قائم مقام دائمی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا نیز در این مجمع ضمن آرزوی توفیق برای خدمتگزاران تنیس روی میز استان، از تعصب خاص خود نسبت به مردم هرمزگان خبر داد و گفت: بنده سال ۵۸ در اداره برق بندرعباس خدمت می کردم و مدتی نیز در قشم به عنوان معاون منطقه آزاد حضور داشتم که در این مدت شاهد تلاشهای آقای محمد پور در عرصه های مختلف ورزشی علی الخصوص تنیس روی میز بودم.
وی با تبریک انتخاب صالح محمد پور به عنوان رییس جدید هیات تنیس روی میز استان هرمزگان، از اعتماد اعضای مجمع به رییس جدید تقدیر کرد و افزود: اطمینان دارم رییس جدید گامهای بسیار خوبی را برای ارتقای سطح تنیس روی میز اسشتان هرمزگان بر خواهد داشت.

یونس برهم رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمیر نیز در این مجمع از سالن خمیر به عنوان یکی از سالنهای خوب تنیس روی میز کشور نام برد و گفت: اگر امروزه خمیر به عنوان یکی از شهرستانهای کوچک استان هرمزگان در بحث تنیس روی میز مطرح است و جایگاهی دارد، حاصل تلاش شبانه روزی دلسوزان این رشته و همچنین استفاده از تجربیات آقای رنگرز مربی پر تلاش تنیس روی میز است.

برهم دوری از حواشی را یکی دیگر از عوامل موفقیت تنیس روی میز خمیر دانست و افزود:تنیس روی میز خمیر از یک آب انبار شروع شد و با تلاشهای شبانه روزی هم اکنون از جایگاه ویژه ای در استان هرمزگان برخوردار است.
همچنین در این مجمع مهدیه ستوده به عنوان نایب‌رئیس، حسام الدین جعفری خزانه‌دار و سعیدعباسی، سیدمحمدعلی مجتهدزاده وحمید قاسمی به عنوان ۳ عضو هیئت رییسه انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها