افزونه جلالی را نصب کنید.

تقویت آبرسانی به ساختمان غسالخانه آرامستان بندرعباس

  • کد خبر : 20993
  • 17 آبان 1402 - 19:40
تقویت آبرسانی به ساختمان غسالخانه آرامستان بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از تقویت آبرسانی ساختمان غسالخانه و بهسازی و راه اندازی دو مخزن تامین آب برای مواقع بحرانی در بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس؛ امید کاردانی در این ارتباط اظهار کرد: تامین آب مورد نیاز برای ساختمان غسالخانه و آبیاری فضای سبز یک امر ضروری است که با جدیت در مجموعه آرامستان برای بهبودی وضعیت دنبال می شود. 

کاردانی با اشاره به اینکه طرح تقویت آبرسانی در ساختمان غسالخانه برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گرامی در مواقع بحرانی اجرا شده است، افزود: برای تقویت و تامین آب غسالخانه پس از حفاری ۲۳٠ متر،عملیات لوله گذاری توسط لوله ۲ اینچ انجام شده است. 

وی اظهار داشت: بهسازی و راه اندازی تعداد دو مخزن بزرگ تامین آب برای ساختمان غسالخانه و قسمتی از آبیاری فضای سبز در محیط بهشت زهرا(س) براب مواقع بحرانی ایجاد شده است. 

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح تامین و تقویت آبرسانی توسط کارکنان واحد تاسیسات سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس صورت پذیرفته است. 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در پایان گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت و تامین آب برای خدمات رسانی هر چه شایسته تر به مردم شریف و نجیب شهر بندرعباس در مواقع بحرانی بوده که امیدواریم در آینده با برنامه ریزی انجام شده برای تقویت زیرساخت های تاسیسات آرامستان شهرمان گام های موثری برداشته شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها