افزونه جلالی را نصب کنید.

طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان را حمایت می‌کنیم

  • کد خبر : 20946
  • 17 آبان 1402 - 18:57
طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان را حمایت می‌کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از فراخوان حمایت از طرح ها و برنامه های سازمان های مردم نهاد جوانان در آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، مظفر مهری خادمی نسب اظهار کرد: در راستای توانمندسازی سمن ها و تشکل های مردم نهاد جوانان از طریق حمایت روشمند و موثر از آنها و در جهت برقراری یک نظام هماهنگ در مدیریت دریافت، داوری و حمایت از طرحها و برنامه های تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان، فراخوان دریافت طرح‌ها و برنامه های پیشنهادی تشکل ها و سمن های جوانان از سوی اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان منتشر شد.

وی با بیان اینکه این فراخوان با رعایت مفاد آیین نامه حمایت از طرح ها و برنامه های تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان، انجام شده است، ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقا هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان، عفاف و حجاب، ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، فعالیت‌های جهادی در روستاها در موضوعات فرهنگی اجتماعی و سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از مهمترین موضوعات این فراخوان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: همچنین کارآفرینی و اشتغال پذیری(استارت آپ ها و کسب و کارهای فناورانه -اصلاح نگرش و فرهنگ اشتغال در جوانان -مهارت های اشتغال و کارآفرینی -کارآفرینی اجتماعی -استعدادیابی و هدایت شغلی)، گردشگری و میراث فرهنگی، محیط زیست، اوقات فراغت، فعالیت های فرهنگی در حوزه ورزش، روایت پیشرفت ( رویداد، رسانه ، اردو)، نشاط و مسئولیت پذیری اجتماعی و  سایر طرحهای خلاق و نوآور از جمله موارد مطروحه در این فراخوان به شمار می رود.

در این مرحله از فراخوان، سمن های جوانان می توانند از طریق میزکاربری توانمندسازی در سامانه مشارکتهای اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به آدرس https://saman.msy.gov.ir/ طرح های خود ثبت کنند.

همچنین تشکل های جوانان ( دارای مجوز از سایر نهادها ) می توانند با تکمیل فرم ۲۰۱ پیوست نسبت به ارائه طرح خوداقدام نمایند.

خادمی اضافه کرد: در انجام فراخوان و طی مراحل داوری و تصویب طرح ها و برنامه های مصوب استان با توجه به اولویت بندی شورای داوری استان و در صورت تامین اعتبار در لیست حمایت از طرف وزارت متبوع قرار داده خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه سازمانهای مردم نهاد جوانان که گزارش طرح های مصوب فراخوان گذشته را در سامانه بارگذاری نکرده یا تاییده آنها را دریافت نکرده باشند، نمی توانند در فراخوان مذکور طرح یا برنامه های پیشنهادی خود را ثبت نمایند، گفت:. سازمانهای مردم نهاد جوانان که دارای شناسه ملی می باشند، فرصت دارند تا دهم آذرماه در این فراخوان شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=20946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها