افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری آزمون ورودی فیلمسازی انجمن سینمای جوان هرمزگان

  • کد خبر : 21083
  • 20 آبان 1402 - 17:10
برگزاری آزمون ورودی فیلمسازی انجمن سینمای جوان هرمزگان
آزمون ورودی دوره فیلمسازی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان ۱۹ آبان ماه سال جاری با حضور ۷۸متقاضی هم زمان با سراسر کشور برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، جلسه آزمون با قرائت پیام مهدی آذرپندار مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران به شرکت کنندگان آزمون فیلم‌سازی در سراسر کشور آغاز شد.

آذر پندار بیان نمود: بایستی به شما تاکید کنم که امروز، اولین گام شما برای‌ ورود به یک مسیر دور و دراز اما در دسترس است. مسیری که فیلمسازان بزرگ سینمای ایران آن را پیموده اند و امروز بر قله سینمای ایران و جهان نشسته اند و البته بخشی از آنها در این مسیر به عنوان مربی و استاد انجمن سینمای جوانان ایران همراه شما می شوند تا شما هر چه بیشتر با این هنر الهام بخش عجین شوید.

سینما برای نشستن بر جان هنرجویان نیازمند آموزش نظری، مهارت‌آموزی و تجربه عملی است و این مهم از این ایستگاه آغاز می شود؛ موسمی سراسری در ایران عزیز و بزرگ که امید است با فراهم آوردن عدالت آموزشی و تلاشی برای فراهم کردن فرصت برابر استعدادیابی قرین شود تا از بین علاقه مندان به سینما، نوابغ فیلمسازی کشف و پرورش یابند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها