افزونه جلالی را نصب کنید.

بندرعباس شهر همیشه روشن و درخشان هرمزگان

  • کد خبر : 21086
  • 20 آبان 1402 - 18:26
بندرعباس شهر همیشه روشن و درخشان هرمزگان
تعمیر چراغ های بلوار شهید رجایی و بازرگانی بندرعباس توسط گروه روشنایی معابر مدیریت برق ناحیه یک بندرعباس به پایان رسید این طرح در راستای روانسازی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده ، فراهم کردن امکان ادامه فعالیت‌های تجاری در طول شب انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان ، مدیر برق ناحیه یک بندرعباس از تعمیر چراغ‌های روشنایی معابر در خیابان بازرگانی این شهر خبر داد این طرح با هدف تامین روشنایی و حفظ کیفیت انجام کار‌ها در طول شب انجام شده است.

کیوان براتی مدیر برق  ناحیه یک بندرعباس با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه گفت : تامین امنیت جانی افراد در زمان رانندگی، پیاده روی یا دوچرخه سواری ، کم کردن سوانح جاده‎‌ای و جرایم، روانسازی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده ، فراهم کردن امکان ادامه فعالیت‌های تجاری در طول شب و فراهم کردن فضای مناسب برای تفریح خانواده‌ها و مردم از دیگر اهداف این طرح است.

تامین روشنایی معابر اصلی بلوار شهید رجایی بندرعباس
وی با توجه به حجم بالای ترافیک و عبور و مرور در خیابان شهید رجایی بندر عباس از تعمیر؛ نصب و اصلاح چراغ های روشنایی معابر بلوار شهید رجایی بندرعباس توسط گروه روشنایی معابر مدیریت برق ناحیه یک بندرعباس خبر داد.

براتی در ادامه افزود: تامین  روشنایی در خیابان‌های اصلی، بزرگراه‌ها و راه‌ها و جاده‌های منتهی به شهر، نقشی کلیدی تا تثبیت ایمنی و امنیت دارند و رانندگان را در تمامی مسیر همراهی می‌کنند. شیب‌ جاده‌ها، نزدیک شدن به پیچ‌ها و تمامی پیچیدگی‌هایی که در راه وجود دارد، توسط رشته‌های بلند خطوط نوری در دو طرف مسیر به سرنشینان خودروها خودشان را نشان می‌دهند.

مدیر برق ناحیه یک بندرعباس افزود:  تامین روشنایی معابر و خیابان های بندرعباس رضایت شهروندان را بهمراه داشته است و در ارزیابی های صورت گرفته نقش کلیدی در توسعه و عمران شهری دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها