افزونه جلالی را نصب کنید.

تجدید میثاق مدیرکل و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان با آرمان‌های امام و شهدا

  • کد خبر : 21107
  • 21 آبان 1402 - 18:39
تجدید میثاق مدیرکل و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان با آرمان‌های امام و شهدا
همزمان با آغاز هفته کتاب، فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با همراهی جمعی از کارکنان اداره کل کتابخانه‌ها، ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، همزمان با آغاز هفته کتاب، فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با همراهی جمعی از کارکنان اداره کل کتابخانه‌ها، ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان با اشاره  به مقام شامخ شهدا گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل ممکن است؛ زیرا شهید آگاهانه فی سبیل الله کشته می شود و چنین مرگی است که به تعبیر پیامبر(ص) شریفترین و بالاترین نوع مرگ است.

محمدی با ذکر این مطلب که هفته کتاب را با یاد با شهدا آغاز کرده ایم، افزود: یکی از اهداف اصلی ما آشنایی نسل نوجوان و جوان با رشادت های رزمندگان اسلام و شهدا به واسطه انس با کتاب است و در طول این هفته ذیل این موضوع برنامه هایی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: بلندترین مقام در آخرت شفاعت است که این مقام از آن پیغمبران، بزرگان و امامان است که در این کار نیز شهدا با آنان برابری می‌کنند، یعنی می‌توانند شفاعت هفتاد نفر را بکنند و امیدوارم که شفاعت شهدا نصیب ما هم بشود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها