افزونه جلالی را نصب کنید.

توسعه گردشگری جزیره قشم با تأکید بر روستاهای ساحلی انجام شود

  • کد خبر : 21155
  • 21 آبان 1402 - 19:08
توسعه گردشگری جزیره قشم با تأکید بر روستاهای ساحلی انجام شود
نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و محمد محمدحسینی فرماندار جزیره قشم در راستای توسعه گردشگری دریایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی در این نشست به نقش بافت تاریخی لافت در هویت فرهنگی، تاریخی و دریایی جزیره قشم اشاره کرد و گفت:  تقویت خدمات در بافت تاریخی لافت، فرصت‌های اقتصادی را برای جامعه محلی ایجاد می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در ادامه بر توسعه گردشگری دریایی در روستاهای ساحلی تأکید کرد و افزود: روستاهای ساحلی به دلیل دارا بودن مناظر بکر و انواع جاذبه‌های اکو توریسم، از مهم‌ترین مکان‌ها برای توسعه گردشگری هستند.

او تقویت بوم گردی‌ها برای توسعه گردشگری روستاهای ساحلی را مهم دانست و اظهار کرد: تقویت بوم گردی‌ها، رونق گردشگری را به دنبال دارد و به‌تبع آن باعث رونق کسب‌وکارهای جوامع محلی می‌شود.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود بر نظارت بیشتر بر جامعه گردشگران تأکید کرد و خواستار مدیریت ورود و خروج مسافران و گردشگران به جزیره قشم شد و گفت: ورود و خروج مسافران و گردشگران باید به جزیره مدیریت شود و اینکه بدانیم در زمان پیک سفر چه مقدار گردشگر و مسافر به جزایر وارد می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: مدیریت ورود گردشگران در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران خواهد بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها