افزونه جلالی را نصب کنید.
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس عنوان کرد؛

ضرورت توصیه به مطالعه در تریبون های نماز جمعه

  • کد خبر : 21118
  • 21 آبان 1402 - 18:46
ضرورت توصیه به مطالعه در تریبون های نماز جمعه
در آستانه سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی، حجت الاسلام سعید کذایی، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس و فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، در آستانه سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی، حجت الاسلام سعید کذایی، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس و فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام سعید کذایی، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس گفت: توصیه به مطالعه و کتابخوانی از جمله پیام‌های نماز جمعه است. تریبون نماز جمعه با جایگاه خطیری که در جامعه دارد در تلاش است که از طریق رسانه‌ها و مردم حاضر در نماز جمعه پیام مهمی را اعلام کند که آن پیام، توصیه به مطالعه و کتابخوانی است.

وی افزود: محل برگزاری نماز جمعه مسجد جامع شهر است و عملکرد مساجد جامع از نظر مسائل فنی و اجرایی متفاوت از مساجد محلات است. با اجرای برنامه‌های متنوع برای کودک و نوجوان توسط گروه کارشناسان مذهبی مخاطبین بسیاری را جذب کرده‌ایم و آماده ایم همکاری نزدیکی در مسیر اعتلای کتابخوانی با اداره کل کتابخانه های استان داشته باشیم.

فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان نیز در ادامه بیان داشت: برپایی میز خدمت در هفته کتاب و کتاب‌خوانی در مسجد جامع با هدف اطلاع‌رسانی از فعالیت کتابخانه های عمومی و ارائه خدمات به نمازگزاران در روز جمعه این هفته انجام خواهد شد.

در پایان این دیدار از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مسجد جامع در جهت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی کتاب محور بازدید به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها