افزونه جلالی را نصب کنید.

رئیس سازمان آرامستان با اولین رئیس آرامستان بندرعباس دیدار کرد

  • کد خبر : 21179
  • 22 آبان 1402 - 15:17
رئیس سازمان آرامستان با اولین رئیس آرامستان بندرعباس دیدار کرد
امید کاردانی رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس به همراه جمعی از مدیران مجموعه آرامستان با حسین حسین پور اولین رئیس آرامستان بندرعباس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس؛ امید کاردانی به همراه مهدی مکی آبادی رئیس اداره توسعه و منابع، محمد سفاری رئیس اداره متوفیات و موسی بهمنی مسئول حراست آرامستان با حسین حسین پور اولین رئیس آرامستان شهرداری بندرعباس دیدار و گفت و گو کردند.

کاردانی ضمن آرزوی سلامتی و آرامش در این دیدار افزود: هیچ گاه نباید کسانی را که فرصت گرانبهای خدمت به مردم شریف و نجیب شهر شرجی و گرما، بندرعباس زیبا را داشته اند را فراموش کرد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های فراوان اولین رئیس سازمان آرامستان که توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم را در آرامستان شهرمان داشته، اظهار داشت: در مسیر خدمت به مردم کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از فرصت مسئولیت در جهت جلب رضایت خداوند و خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان قدم های موثری بردارند که آقای حسین حسین پور یکی از آن مسئولین دلسوز بوده است. 

وی ضمن ارائه گزارش  ز فعالیت ها و اقدامات در راستای خدمات رسانی هر چه شایسته تر به شهروندان گرامی در مجموعه آرامستان، اظهار داشت: ان شاءالله بتوانیم در مسیری که  توفیق خدمت به مردم شهرمان نصیبمان شده با استفاده از تجارب ارزشمند حضرتعالی استفاده نماییم.

حسین حسین پور نیز در این دیدار بیان داشت: قطعا مسئولین دلسوزی که برای خشنودی مردم، رضای خدای رحمان و آبادی کشور و شهرشان تلاش می کنند در پیش گاه پروردگار  بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

گفتنی است: حسین حسین پور از سال ۱۳۴۴ وارد شهرداری بندرعباس شده و در قسمت های مختلف مشغول خدمت به شهروندان بوده است و از آنجائیکه آرامستان بندرعباس به شکل هیئت امنایی اداره می شد با حکم شهردار وقت از سال ۱۳۵۸ لغایت ۱۳۷۵ در سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس مشغول خدمات رسانی به مردم نجیب بندرعباس بوده که در سال ۱۳۷۵ به درجه بازنشستگی نائل آمده است. 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در پایان با اهدا لوح و گل از زحمات خالصانه و صادقانه حسین حسین پور که در زمان مسئولیت برای آسایش و رفاه حال شهروندان گرامی در مجموعه آرامستان گام های موثری برداشته بود قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها