افزونه جلالی را نصب کنید.

دفاع مقدس ما تابلویی از عاشورا است

  • کد خبر : 21200
  • 23 آبان 1402 - 14:34
دفاع مقدس ما تابلویی از عاشورا است
یادواره شهدای محله "بند میر" شهرستان رودان با حضور مردم شهرستان و اهالی این محله و خانوادهای شهدا و مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در این برنامه اسمعیل جهانگیری به همراه معاونت هنری و سینمایی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان شهرستان حضور داشت بیان کرد: این محفل به نام دو شهید نامگذاری شده و به برکت نام شهید کوچه و محله نورانی شده است.

وی گفت: امروز سعادتی نصیب ما شد که در این محفل معنوی حضور یابیم و از سفره کرم شهدا بهره مند شویم.

جهانگیری عنوان نمود: در این برهه از زمان ما در کجای تاریخ ایستاده ایم و از ابتدای اسلام امامان ما رنج و سختی و زندان ها را تحمل کرده اند تا اسلام بماند.

وی گفت: امروز یکی از مشکلات دشمن این است که درک درستی از اسلام ندارد و به همین دلیل تمام برنامه و نقشه های آنها به نتیجه نمی رسد.

ایشان در ادامه گفت: قبل از انقلاب، اسلام پویا و فعال نبود ولی اکنون انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده است که ابر قدرتهای بزرگ هم از نام آن هراس دارند و همین امر باعث شده است ملتهای آزاده در سراسر جهان نیز مقاومت را از ایران یاد بگیرند.

گفتنی است: اجرای سرود نوجوانان روستای کمیز و تقدیر از خانواده شهدا از دیگر برنامه های این محفل معنوی بود که به پاس رشادت های دو شهید موسی شاکری زاده و شهید ابراهیم کریمی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها