افزونه جلالی را نصب کنید.

دیدار با خانواده شهید صیادی در بخش جغین شهرستان رودان

  • کد خبر : 21197
  • 23 آبان 1402 - 14:32
دیدار با خانواده شهید صیادی در بخش جغین شهرستان رودان
اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در سفر به شهرستان رودان به دیدار خانواده شهید صیادی رفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در این دیدار معاون هنری و سینمایی اداره کل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودان، رئیس بنیاد شهید شهرستان و بخشدار جغین وی را همراهی کردند.

جهانگیری در این دیدار بیان نمود: باید به خانواده شهدا توجه ویژه شود چون شهیدان برای ما عزیر هستند و جایگاه آنها در نزد خداوند بسیار بالا است که همه کس لیاقت بدست آوردن آن را ندارد.

وی بیان نمود: ما هر چه داریم از برکت خون مطهر همین شهیدان است و وظیفه خود می دانیم تا تمام سعی و تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا انجام دهیم.

در ادامه رئیس بنیاد شهید شهرستان رودان بیان کرد: ما به جد پیگیر هستیم تا انشاالله بتوانیم تسهیلات کم بهره برای بازسازی منزل پدر این شهید بزرگوار را پرداخت کنیم و با همکاری دیگر دستگاه ها سعی در رفع مشکلات این بزرگواران را داریم.

گفتنی است: در پایان این دیدار هدایایی متبرک شده شامل قاب عکس شهید، لوح تقدیر و پارچه متبرک شده با نام امام رضا و مزین شده با عکس شهید صیادی که از طرف آستان رضوی به ایشان اهدا شده بود به خانواده آن شهید تقدیم شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها