افزونه جلالی را نصب کنید.

انتصاب سرپرست نماینده میراث‌فرهنگی شهرستان ابوموسی

  • کد خبر : 21243
  • 24 آبان 1402 - 17:21
انتصاب سرپرست نماینده میراث‌فرهنگی شهرستان ابوموسی
طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، سرپرست نمایندگی شهرستان ابوموسی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، فرماندار ابوموسی و جمعی از مسئولین، قاسم بارگاهی به عنوان سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابوموسی منصوب شد.


محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی شهرستان ابوموسی گفت: این جزیره با وجود زیبایی‌هایی طبیعی و تاریخی، یکی از گزینه‌های مناسب برای برگزاری رویدادهای گردشگری دریامحور مانند قایق رانی، پدل برد سواری و … است.

او افزود: این اداره‌کل درصد است تا پایان سال، رویدادهای گردشگری دریایی در جزیره ابوموسی برگزار کند.

محسنی در ادامه با اشاره به آموزش جوامع محلی در حوزه گردشگری گفت: توانمندسازی جامعه محلی در راستای آگاهی از منافع صنعت گردشگری برای توسعه گردشگری این جزیره از اهمیت زیادی برخوردار است که نماینده این اداره کل در جزیره باید آن را تقویت کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: مکان یابی برای ایجاد بافت سکونتگاهی گردشگری و پیگیری سایت ساحلی گردشگری از برنامه های این اداره کل در جزیره ابوموسی است.

او اظهار کرد: اجرای این طرح ها توسعه گردشگری جزیره را به دنبال دارد و باعث ارتقاء زندگی جامعه محلی و ایجاد شغل‌های مرتبط با گردشگری می شود.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بیمه هنرمندان صنایع دستی اشاره کرد و گفت: صدور مجوزهای صنایع دستی و موضوع بیمه هنرمندان این جزیره با ایجاد نمایندگی پیگیری می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در پایان ضمن تشکر از حمایت استاندار و همچنین فرماندار شهرستان ابوموسی تأکید کرد: امید است با تلاش و هم‌افزایی شاهد رشد و رونق گردشگری در جزیره ابوموسی باشیم.

بازدید از سایت ۳۱ هکتاری گردشگری جزیره ابوموسی که در شرف واگذاری به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور جانمایی زیرساخت‌های گردشگری ازجمله برنامه‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در سفر به جزیره ابوموسی بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها