افزونه جلالی را نصب کنید.

برخورد قاطع و بدون اغماض با پدیده سرقت کابل و تاسیسات برقی

  • کد خبر : 21256
  • 24 آبان 1402 - 17:37
برخورد قاطع و بدون اغماض با پدیده سرقت کابل و تاسیسات برقی
محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با دادستان مرکز استان دیدار و در خصوص افزایش سطح همکاری این شرکت در پرونده های حقوقی گفتگو کرد و اظهار داشت : برخورد قاطع و بدون اغماض با پدیده سرقت کابل و سیم و تجهیزات برقی قطعا اثرات بازدارنده در کاهش این پدیده ناپسند دارد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان هرمزگان ، مهندس  کریمی در دیدار با عارف اکبری با اشاره به وضعیت تامین و توزیع برق مشترکین گفت: خوشبختانه تابستان امسال باوجود افزایش دما و گرمای بی سابقه با پایداری شبکه در بخش خانگی سپری شد.

کریمی در ادامه با اشاره پدیده سرقت شبکه و تاسیسات برق رسانی از همکاری دادستانی بندرعباس در رسیدگی به پرونده های سرقت شبکه های برق قدردانی کرد و با اشاره به ماموریت ویژه قضات در برخورد قاطع و پیشگیرانه در سرقت تجهیزات برق گفت: خوشبختانه قضات  نگاه ویژه‌ای به پرونده‌ها با موضوع سرقت، بویژه سرقت تجهیزات برق دارند  به نحوی که احکام قانونی به موقع صادر شده و جنبه بازدارندگی احکام نیز حفظ و به موقع اجرایی می شوند.  

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان وقوع جرم با موضوع پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات برق و  موضوع مقابله و پیشگیری از سرقت بویژه سرقت برق و تجهیزات انتقال نیرو را مورد تاکید قرار داد و افزود: سرقت جرم نخست  از نظر فراوانی است و باید هماهنگی شود و متولیان ذیربط در این مساله دست به دست هم دهند تا مقابله جدی با این جرم محقق شود.

وی در ادامه ریشه یابی و آسیب شناسی دلایل افزایش جرم سرقت  سیم و کابل را یاد آور شد و تاکید کرد: به یقین یکی از دلایل افزایش سرقت ها این است حساسیت لازم را در این زمینه ایجاد نکرده ایم ، امید است با قاطعیتی که در مسوولان قضایی استان وجود دارد به این جرم با نگاه ویژه ای که در حوزه جرم و جرم شناسی نگریسته می شود و به برخی جرائم که جنبه اجتماعی وجود دارند و موجب خدشه دار شدن امنیت جامعه می شود، توجه شود.

  دادستان مرکز استان هرمزگان نیز  در این دیدار گفت: پرونده های مربوط به سرقت شبکه های برق بصورت ویژه در شعبه مخصوص بررسی می شود و احکام نیز بگونه ای صادر می شود که بازدارندگی لازم داشته باشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها