افزونه جلالی را نصب کنید.

عهد وپیمان دختران انقلاب با شهدا و آرمانهای انقلاب

  • کد خبر : 21237
  • 24 آبان 1402 - 17:15
عهد وپیمان دختران انقلاب با شهدا و آرمانهای انقلاب
جمعی از اساتید و دختران محجبه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گردهمایی دختران انقلاب با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه عهد و پیمان خود را با شهدا و آرمان امام ره و انقلاب بستند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در این گردهمایی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان برگزار شد از اساتید و دانشجویان موفق و نمونه که معیارهای پوشش حرفه‌ای در دانشگاه را ترویج می دهند تجلیل به عمل آمد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با عنوان اینکه کارکرد حجاب در فعال نمودن عناصر فرهنگ بر هیچکس پوشیده نیست گفت :حجاب به استقلال فرهنگی و عدم وابستگی فرهنگ به اقتصاد یا سیاست کمک نموده و به عنوان وسیلهای مهم در جهت اصلاح ساختار فکری, فرهنگی جامعه به سوی عقل سلیم و معنویت به شمار میآید. به بیان دیگر؛ حجاب در جهت دهی و ارشاد فرهنگ جامعه به سوی کانونهای رشد اثر قطعی دارد.

دکتر غلامعلی جاودان در ادامه افزود: رعایت این الزامات دینی موجب می‌شود تا انسان از آسیب‌های اجتماعی دور بماند ضمن آنکه بارعایت دیگر شئون زندگی می‌تواند الگویی والا برای سایرین باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه چادر کاملترین حجاب برای زن است تاکید کرد در جوامع اسلامی، بانوان باید منزلت خود را با توجه به چهارچوب وظایف خود در بخش حجاب و عفاف، اخلاق و رفتار مناسب حفظ کنند تا سلامت فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی ایران که دارای ارزش‌های دینی و ملی است ارتقا یابد.

حجاب برای زن ایرانی که مسئولیت تربیتی و آموزشی یک نسل را بر عهده دارد دارای چهارچوب و دستورالعمل است که هر یک از بانوان که نقش مادری و همسری در کانون خانواده را بر عهده دارند باید به آن اهمیت دهند.

وی در خاتمه از زنان و بانوان محجبه‌ای که با پیروی از دین مبین اسلام و ولایت فقیهه و پاکدامنی و صیانت حربه دشمنان را در سو استفاده از زنان به جهت پبشبرد اهداف پلید خود شکست می دهند تقدیر نمود و گفت بدون تردید حجاب بیمه کننده زنان است و جامعه را به سمت تعالی و رشد می برد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها