افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در دیدار با دکتر جاودان:

وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در تراز با سایر دانشجویان است

  • کد خبر : 21206
  • 24 آبان 1402 - 14:12
وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در تراز با سایر دانشجویان است
جلسه شورای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور البرزی مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت دکتر جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، معاونین آموزشی و دانشجویی فرهنگی، حجت الاسلام تقوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، نجفی مدیر منابع انسانی دانشگاه، دکتر افضلی پور مدیر آموزشی دانشگاه، در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت و همکاران این مجموعه از وزارت متبوع فرزندان شاهد را یادگاران شهدا و این انقلاب هستند.

دکتر غلامعلی جاودان افزود: دانشگاه بعنوان سنگر علم و تربیت به شمار می رود و بهترین جایگاه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ابراز کرد: در جامعه امروز باید بکوشیم جوانان نسل جدید را با فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی های شهدا و ایثارگران آشنا کنیم تا راه سیره شهدا را الگوی راه خود در زندگی قرار دهند.

“رضا البرزی”، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه درخصوص وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر و ساختار و جایگاه ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه گفت‌وگو شد.

البرزی افزود: وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در تراز با سایر دانشجویان است. ان‌شاالله بتوانیم با برنامه‌ریزی درست در جهت ارتقا وضعیت تحصیلی این دانشجویان گام برداریم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت اظهار کرد: فراخوان هشتمین جشنواره جایزه ملی ایثار با دستور دکتر باقری فرد به عنوان رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت و معاون آموزشی وزیر بهداشت ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز دانشجویان منتخب جشنواره جایزه ملی ایثار جزو دانشجوهای استعداد درخشان محاسبه شدند و از تمام تسهیلات و امتیازات آن‌ها برخوردار شدند.

البرزی تاکید کرد: معیارهایی که در انتخاب دانشجو در جشنواره ملی ایثار وجود دارد همان معیارهایی‌ست که در انتخاب دانشجویان نمونه کشوری لحاظ شده و اکثر دانشجویان شاهد و ایثارگر ما منتخب دانشجویان نمونه کشوری هم بودند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با بیان اینکه امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم موفقیت‌های روزافزون دانشجویان شاهد و ایثارگر را ببینیم، افزود: ان‌شاالله بتوانیم به هدفی که حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری برای ما تبیین کردند که همان تربیت نیروهای متخصص و متعهد در خدمت به نظام به جمهوری اسلامی است برسیم و در پیشگاه شهدا سربلند باشیم.

البرزی درخصوص تشکیلات شاهد و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طبق اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر و دستورالعمل اجرایی مدیریت‌ها و ستادهای امور شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها که مصوب شورای معین انقلاب فرهنگی است، باید در دانشگاه‌ها دفاتر ستاد شاهد و ایثارگر تشکیل شود و براساس تعداد دانشجویان هدف یا تحت پوشش، تعداد کارشناسان مورد نیاز پیش‌بینی شود.

این مقام مسئول افزود: لازم است که باتوجه به سطح دانشگاه و تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر از مدیریت تا اداره امور شاهد و ایثارگر در ساختار دانشگاه در نظر گرفته شود و مکان و امکانات مناسب را در اختیار این ستاد قرار دهند تا بتوانند خدمات آموزشی، رفاهی و فرهنگی را به نحو احسن به دانشجویان ارائه دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها