افزونه جلالی را نصب کنید.

آماده باش شهرداری بندرعباس برای مقابله با بحران احتمالی بارندگی

  • کد خبر : 21310
  • 25 آبان 1402 - 23:41
آماده باش شهرداری بندرعباس برای مقابله با بحران احتمالی بارندگی
مهدی نوبانی از آماده باش کامل نواحی مناطق و مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و آتش نشانی شهرداری بندرعباس برای پیشگیری از مشکلات بارندگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس مهندس نوبانی افزود:با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر باد و باران شدید ، شهرداری بندرعباس تلاش نموده تا به جهت کاهش خسارت احتمالی از بارش باران، نیروهای ستاد رابا آمادگی کامل به صورت آماده باش درآورد.

‏‎شهردار بندرعباس گفت: ستاد بحران شهرداری بندرعباس برای مقابله با بحران  در سطح شهر با اکیپ کامل نیروی انسانی به همراه تجهیزات کامل به حالت آماده باش درآمده است.

‏‎وی بیان داشت :برخی از برنامه های شهرداری از قبیل هرس سر شاخه های درختان ،لایروبی خورها ،پاکسازی کانالها ،بهسازی آبراه ها و مسیر آبهای سطحی برای رفع احتمالی خطر در روزهای گذشته انجام گردید.

‏‎مهدی نوبانی خاطر نشان کرد:ایستگاه های آتش‌نشانی نیز با تمام توان و تجهیزات موجود در حال آماده باش کامل بسر می برند‌.

‏‎شهردار در پایان از همه همشهریان درخواست کرد در هنگام بارش شدید باران از تردد غیر ضروری پرهیز کرده و همچنین از پارک خودرو در مجاورت خورها ،کانالهای دفع آبهای سطحی و درختان خودداری نموده و درصورت بروز هرگونه مشکلی با سامانه ۱۳۷ شهرداری یا ۱۲۵ آتش نشانی تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها