افزونه جلالی را نصب کنید.

سفر مسئول نهاد رهبری دانشگاه به شهرستان میناب

  • کد خبر : 21298
  • 25 آبان 1402 - 23:27
سفر مسئول نهاد رهبری دانشگاه به شهرستان میناب
مسئول نهاد رهبری دانشگاه در سفر یک روزه خود به شهرستان میناب به بررسی روند ارائه خدمات مشکلات و موانع موجود در این شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت الاسلام والمسلمین تقوی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر یک روزه خود به شهرستان میناب ابتدا در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان حضور یافت و  به ارائه برنامه حامیم پرداخت.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب به ریاست حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمی امام جمعه محترم و با حضور مهندس سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عباس تقوی نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان و سایر اعضا در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در ادامه سفر خود طی جلسه ای با اعضای شبکه بهداشت ضمن بررسی روند خدمت رسانی موانع و مشکلات موجود را جویا شد.

حجت الاسلام والمسلمین ضمن بازدید از نماز خانه ها و مساجد از بیمارستان میناب بازدید نمود و به عیادت و دلجوبی از  بیماران پرداخت. وی همچنین از خدمات صادقانه کادر درمان و پرستاران تقدیر نمود.

در ادامه این سفر ضمن بازدید از دانشکده علوم پزشکی میناب به بررسی وضعیت موجود در این دانشکده پرداخت.

در خاتمه نماینده ولی فقیه در دانشگاه به دیدار خانواده اولین شهید مدافع سلامت میناب شهید ایرج رحیمی رفت و ضمن دلجویی از آنها گفت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت تا همیشه در اذهان عمومی خواهد ماند و همه مردم قدردان زحمات آنها می‌باشند

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها