افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری پنجاهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در میناب

  • کد خبر : 21378
  • 27 آبان 1402 - 13:26
برگزاری پنجاهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در میناب
پنجاهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب با دستور کار تربیت کنشگران دانشجوی انقلابی و بررسی طرح چهل مسجد و چهل منبردر شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، پنجاهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع پیگیری و گزارش مصوبات جلسه قبل تربیت کنشگران دانشجوی انقلابی و بررسی طرح چهل مسجد و چهل منبر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین   ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب، حجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده ولی فقیه دردانشگاه های استان ،سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب و حضور سایراعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی با تاکید نسبت به سیاست های کلی در شورای فرهنگ عمومی تسهیل گری و مانع زدایی در حوزه تحقق فرهنگ عمومی دانست و با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در مورد فرهنگ کتاب وکتابخوانی گفت: راهبرد مهم در برنامه ریزی فرهنگی، رواج کتابخوانی و مطالعه در جامعه است که برای رسیدن به این اهداف باید آن بسترسازی لازم در جامعه ایجاد شود و همچنین طرح های صحیح و منطقی و راهکارهای عملی در دستور کار قرار نهادهای فرهنگی قرارگیرد.

 وی بیان نمود: تربیت دانشجویان انقلابی از اهداف اصلی نهاد رهبری در دانشگاه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب گفت: همانطوری که شهرستان میناب دارای دانشجویان مومن و انقلابی می باشد طرح فرهنگی (حامیم) که از سوی کارگروه تخصصی دفتر نمایندگی ولی فقیه دردانشگاه های استان برگزارمی شود ضرورت و اهمیت دارد این طرح در دانشگاه های شهرستان با تعامل و همکاری دستگاههای اجرای و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

در ادامه مصطفی کریمی زاده بعنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی به کتابداران و دوستداران کتاب گفت: اهمیت دادن به مساله کتاب، کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه یکی از راه های مهم توسعه فرهنگی در جامعه است.

وی افزود: گسترش فرهنگ کتابخوانی بین اقشار مختلف جامعه امری ضروری است و باید نهادهای فرهنگی برای توسعه آن در شهرستان تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

در پایان جلسه اعضا حاضر در جلسه به نظرات و پیشنهادات که در مورد دستور جلسه ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها