افزونه جلالی را نصب کنید.

تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت هرمزگان

  • کد خبر : 21421
  • 29 آبان 1402 - 16:35
تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت هرمزگان
سومین اجلاس مجمع بسیجیان استان هرمزگان و مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت استان در سالن حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، تقدیر از خانواده معزز شهدای مدافع سلامت جزو اولین برنامه‌های مراسم بود که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شد همچنین از پرستار نمونه بسیجی سرکار خانم رضایی در این مراسم تجلیل شد.

دکتر کامرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: در مجمع بسیجیان، هفت کارگروه تخصصی بر اساس نیازهای استان تشکیل شده که عبارتند از: کارگروه فرهنگی و اجتماعی، بهداشت، درمان و محیط زیست، تحقیقات و فناوری، زنان و خانواده، گردشگری و اقتصادی.

دکتر کامرانی افزود: تعداد ۱۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در مجمع شهرستانی و استانی فعال هستند. از طرف این افراد طرح‌های زیادی جهت اجرا پیشنهاد شد که در ‌گروه‌های تخصصی، مجامع شهرستانی و هیئت اندیشه‌ورزی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی استاندار اضافه کرد: از میان طرح‌های ارائه شده در کارگروه‌ها، ۴ طرح انتخاب شد. طرح کارگروه بهداشت و درمان با عنوان طرح سلامت آینده‌نگر، یکی از این ۴طرح برگزیده بود که دکتر نجاتی زاده، هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان، مجری این طرح است.

وی اظهار کرد: کتاب «اشتغال به توان مردم» از طرح‌های اجرا شده سال گذشته توسط بسیجیان استان بوده است که در این مراسم رونمایی شد.

همچنین دکتر نجاتی زاده، مجری طرح سلامت آینده‌نگر درموررد این طرح گفت: با افزایش یافتن شیب بیماری‌های غیرواگیر و افزایش مرگ و میر در استان، اجرای این طرح بزرگ در استان (به‌صورت نمونه در شهرستان میناب) کمک می‌کند که سبک زندگی سالم در بین مردم شهر نهادینه شود. لذا مداخلات بهداشتی و ایجاد تغییر رفتار در مردم می.تواند شیوه زندگی مردم را تغییر دهد. افزایش دانش و آگاهی مردم در زمینه موازین بهداشتی می‌تواند کمک موثری به نهادینه نمودن سبک زندگی سالم نماید.

وی افزود: شهر میناب به جهت جمعیت همگون و بومی و قابل دسترس از نظر مطالعات پژوهشی به عنوان طرح مطالعاتی در استان هرمزگان معرفی گردیده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها