افزونه جلالی را نصب کنید.

جلسه کمیته بحران وقوع سیل احتمالی در مرکز بهداشت استان هرمزگان برگزارشد

  • کد خبر : 21541
  • 02 آذر 1402 - 10:59
جلسه کمیته بحران وقوع سیل احتمالی در مرکز بهداشت استان هرمزگان برگزارشد
باتوجه به پیش بینی وقوع سیل احتمالی در استان هرمزگان و لزوم برنامه ریزی و آمادگی کامل حوزه بهداشت جلسه کمیته بحران با حضور معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مرکز بهداشت استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر بهشته شمسایی معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برفراهم نمودن امکانات و تجهیزات لازم و هم چنین حضور فعال تیم های بهداشتی ودرمانی وپشتیبانی و تدابیرلازم در راستای آمادگی و حضور به موقع جهت خدمت رسانی تاکید کرد.

مدیر گروه سلامت در بلایا و حوادث معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تشریح ماهیت بارندگی در استان براساس هشدارهای هواشناسی اظهار داشت: تاب آوری حوزه سلامت در بحران و بلایا از جمله بحران طبیعی سیلاب یکی از مولفه های مهم در بحران و بلایا میباشد.

دکتر علی آذرپیکان بر تامین برق اضطراری مراکز بهداشتی ودرمانی و ذخیره آب شرب در مراکز و سایر واحدهاو اجرای موازین ایمنی و هم چنین آمادگی خودروها و تامین سوخت آنها و ایجاد فرایند انتقال زنان باردار ترم از مناطق صعب العبور به مناطق امن و در دسترس به مراکز بهداشتی و درمانی قبل از وقوع سیل تاکید کرد.

این جلسه با حضور معاون اجرایی معاونت بهداشتی وکلیه مدیران گروهای ستادی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزارشد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها