افزونه جلالی را نصب کنید.
امام جمعه بندرعباس: صهیونیست‌ها مفتضحانه غزه را ترک می کنند

صهیونیست‌ها مفتضحانه غزه را ترک می کنند

  • کد خبر : 21650
  • 04 آذر 1402 - 16:10
صهیونیست‌ها مفتضحانه غزه را ترک می کنند
امام جمعه بندرعباس گفت: صهیونیست‌ها در عملیات زمینی در غزه شکست مفتضحانه‌ای خوردند و مجبور به ترک آن شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: پیروزی غزه با پایداری رقم خورد و صهیونیست‌ها در جریان جنگ زمینی در غزه شکست سختی خوردند.

به گفته وی، روحیه بسیجی برآمده از انقلاب اسلامی موجب شکل‌گیری پایداری فعالانه در سراسر جهان اسلام شده و روحیه مقاومت نیز از همین بسیج شکل گرفته است.

امام جمعه بندرعباس با گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: این نهال را امام راحل کاشت و ملت غیور ایران با خون شهدای خویش آن را آبیاری کرد و حالا این درخت تنومند نقطه اتکای ملت ایران است.

حجت الاسلام عبادی زاده در ادامه به در پیش بودن سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان اشاره و خواستار جمع بندی دقیق نیازها و مسائل و مشکلات استان به منظور طرح در جلسه هیات دولت شد.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از یک سو و اجرای پروژه‌های زیربنایی تحقق اقتصاد دریامحور را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های استان برشمرد و تاکید کرد: با تداوم روند فعلی در توجه به مساله اشتغال، بزودی شاهد رفع بیکاری و کاهش چشمگیر نرخ آن خواهیم بود.

به گزارش فارس، جمعی از کارگران شرکت روی بندرعباس که با مشکل بیکاری و تعطیلی این واحد صنعتی مواجه هستند، پس از مراسم نمازجمعه با امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها