افزونه جلالی را نصب کنید.
طی یک روز انجام شد:

پلمب ۱۶ انبار ضایعاتی در سطح محلات شهر بندرعباس

  • کد خبر : 21725
  • 04 آذر 1402 - 18:30
پلمب ۱۶ انبار ضایعاتی در سطح محلات شهر بندرعباس
با استناد به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، ماده ۶۸۸ مجازات اسلامی و قانون مدیریت پسماند، شهرداری مکلف است از فعالیت مشاغلی که ایجاد مزاحمت نموده و تهدیدی علیه بهداشت عمومی هستند، جلوگیری به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، حمید جمالی با اعلام این خبر بیان داشت: پلمب گسترده انبارهای ضایعاتی طبق دستور مقام قضایی و با همکاری دستگاه های ذی ربط به طور جد در حال پیگیری و انجام است.
وی افزود: تعداد ۱۶ انبار ضایعاتی در محلات شهرک امام رضا ، چاهستانیها، شهرک سجادیه و کوی شفا طی یک روز پلمب و انشعاب آب و برق آنها قطع شد.
جمالی خاطرنشان کرد: وجود انبارهای ضایعاتی مشکلات متعددی همچون تردد و تجمع افراد معتاد، سرقت اموال و آلودگی محیط را برای شهروندان و به ویژه ساکنینی که پیرامون این انبارها هستند ایجاد می کنند‌.
گفتنی است، این پلمب ها پس از اخذ مجوز از دادستانی، با همکاری سازمان مدیریت پسماند و نمایندگانی از نیروی انتظامی، پلیس اماکن عمومی، پلیس اتباع خارجی، اداره آب و فاضلاب، اداره برق، مرکز بهداشت و با نظارت مدیریت صنوف مزاحم شهری شهرداری بندرعباس انجام می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها