افزونه جلالی را نصب کنید.

گردهمایی جهاد تبیین و مسائل روز با حضور کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

  • کد خبر : 21685
  • 04 آذر 1402 - 17:56
گردهمایی جهاد تبیین و مسائل روز با حضور کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان
گردهمایی جهاد تبیین و مسائل روز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، معاونین، همکاران و مهمان ویژه دکتر حیدری، سردبیر هفته نامه صبح صادق در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری در ابتدا بیان نمود: عملیات جوانان فلسطینی طوفان الاقصی که در غزه شروع شد با مقاومت گروه های فلسطینی، آتش بس ۵ روزه شکل گرفت و این بیانگر دو موضوع می باشد. حاکمانی که در منطقه هستند و تصور می کردند که پشت آنها به استکبار جهانی وصل است و با توجه به عملکرد خوب جمهوری اسلامی آمریکا در بحث نظامی حضور مستقیمی در جنگ غزه با اسراییل نداشت و این پیامی را به کشورهای منطقه داد که نمی شود روی آمریکا حساب باز کرد. موضوع دیگر اینکه ملت ها فهمیدند که قوانین بین المللی کارایی خودش را از دست داده است و نه حقوق بشری وجود داشت و نه سازمان مللی که بخواهد جلوی این وحشی گری صهیونیست ها را بگیرد. حتی یونیسف هم نتوانست جلوی کودک کشی اسراییلی ها را بگیرد.

در ادامه حیدری مهمان ویژه این برنامه عنوان نمود: با توجه به اینکه دشمن فضایی تک رسانه ای را ایجاد کرده است ما همه ملزم به همیاری هستیم جهت تغییر این فضا، فضایی که نسل جوان را هدف قرار داده است.

حیدری اظهار کرد: بسیح اولین گروهی است که در همه حوادث حضور به موقع داشت و در جایی که شرایط بسیار سخت بود بویژه در موضوع کرونا بسیج بود که بدون هیچ هراسی در میدان نقش آفرینی کرد.

وی بیان کرد: در جنگ اخیر حماس با صهیونست این صهیونیست ها بودند که از طریق رسانه ابتدا مظلوم نمایی کردند و حماس را در قالب داعش به جهان معرفی کردند و با همین ترفند به مراکز بهداشتی و آموزشی غزه حمله کردند و از این طریق خواستند مجامع جهانی را با خودشان همسو کنند هر چند که دستاوردی نداشتند.

در مقابل جبهه مقاومت هم نقش آفرینی خوبی در رسانه کرد، بویژه حزب الله قبل از سخنرانی سید حسن نصرالله، هراس زیادی را به دل اسرائیل انداخت و در فضای مجازی خوب ظاهر شدند و فشارهای بین المللی بویژه مردم جهان با راهپیمایی های ضد صهیونیستی را به همراه داشت.

آنچه مهم است این است که اگر جایی ما خوب ظاهر نشدیم در واقع روایت اول را از دست دادیم و رسانه را خوب مدیریت نکردیم.

امسال کلیت موضوع این بود که دشمن می خواست جریان مهسا امینی را دوباره بازسازی کند و موضوع را تا انتخابات ادامه دهد اما با حضور به موقع رسانه این ترفند نقش بر آب شد. امسال مقام معظم رهبری علاوه بر شور و مشارکت در انتخابات بحث امنیت را هم پیش کشیدند زیرا موضوع مهمی است که انتخابات در یک فضای سالم و امنیت کامل برگزار شود و با حضور حداکثری دشمن کاملا مایوس شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها