افزونه جلالی را نصب کنید.

گزارش سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان( دومین روز)

  • کد خبر : 21672
  • 04 آذر 1402 - 17:46
گزارش سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان( دومین روز)
نمایش «روایت داستانی کهن اما واقعی» نخستین اجرای دومین روز سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان به روی صحنه رفت .

نمایش «روایت داستانی کهن اما واقعی» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین بردبار از شهرستان بندرعباس است به عنوان نخستین نمایش صحنه ای در دومین روز جشنواره، در پلاتو آفتاب به روی صحنه رفت.

شوشانا و یاقیم ازدواجی عاشقانه دارند. بعد از ازدواج بچه دار نمی شوند و این همزمان با حمله بخت النصربه سرزمین مقدس و کوچاندن قوم برگزیده به بابل است. در بابل با تعبیرخواب شاه توسط دانیال قوم برگزیده زمام امور بابل را در دست می گیرد. درمیهمانی در خانه دانیال قاضیان بابل به شوشانا تهمت زده و او را به مرگ محکوم می کنند…

ملیحه عطائی و محمدحسین بردبار از بازیگران این نمایش می باشند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه و لباس: ملیحه عطائی، طراح پوستر: محمدحسین بردبار، اجرای نور و موسیقی: یاس بردبار، فاطمه بردبار، عکاس: غلامرضا رحیمیان

این اثر نمایشی  از شهرستان بندرعباس در ساعت ۹ روز چهار شنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در مکان پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

«گنگستر‌های داخلی» دومین اجرای دومین روز

نمایش «گنگستر‌های داخلی» به نویسندگی و کارگردانی سید عارف هاشمی از شهرستان بندرلنگه است به عنوان دومین نمایش صحنه ای در دومین روز جشنواره، در پلاتو آفتاب به روی صحنه رفت.

روزگار پیشین، بر فراز تپه‌های سبز، مردمانی نظیر به خانواده در دهکده‌ کوچکی به امرارمعاش می‌پرداختند. اتفاقات غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید و حضور شورشیان در جریان انتخابات ریاست دهکده اوضاع را پیچیده می‌کند…

علی بلبلی، سید ابراهیم هاشمی، فریده میرانی، ثناء انصاری فر، امیررضا صابری، پرهام مطیعی، بهنام حسن پور، امیرعلی کمالی، آیدا ابراهیمیان زهرا بهادری، یاسمین خاوند و عبدالرحیم مظفر زاده از بازیگران این نمایش می باشند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: آهنگساز: عبدالرحیم مظفر زاده، طراح دکور و نور: یحیی پرخو، گروه موسیقی:عبدالرحیم مظفرزاده ایوب ملاح کنگی ماهان هریت سنا خاوند سبحان جهانگیری یاسر شهداد زهی

این اثر نمایشی  از شهرستان بندرلنگه در ساعت ۱۵ روز چهار شنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در مکان پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

«خانم ها، آقایون» نخستین اجرای دومین روز

نمایش «خانم ها، آقایون» به نویسندگی و کارگردانی خالدرحیمی شهواری از شهرستان میناب است به عنوان نخستین نمایش خیابانی در دومین روز جشنواره، در فرهنگسرای طوبی به روی صحنه رفت.

دختر و پسر جوانی در شرف ازدواج هستند، که عده ای زن و مرد قصد دارند آنها را از این کار یعنی ازدواج باز دارند که در ادامه…

محمدرحیمی، خالدرحیمی، سعیدمحمدی، حمیدبهرامی، مریم رنجبر، غزل کرمشاهی، زینب ترکمانی، فاطمه رنجبری از بازیگران این نمایش می باشند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:آهنگسار: محمد رنجبری، نوازنده: صانع رحیمی، طراح لباس: فروزان گلزاری، طراح میدان: علی رحیمی شهواری، مدیر اجرا: حامد رحیمی، مدیر صحنه: ابراهیم مهرگر، طراح پوستر وبروشور: نجمه خاوری

‏ این اثر نمایشی  از شهرستان میناب در ساعت ۱۷:۳۰ روز چهار شنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در مکان فرهنگسرای طوبی بندرعباس به روی صحنه رفت.

«ستوان آینیشمور» سومین اجرای دومین روز

نمایش «ستوان آینیشمور» به نویسندگی محمدغلامی اقتباس از نمایشنامه (مارتین مک دونا) و کارگردانی محمدغلامی از شهرستان بندرلنگه است به عنوان سومین نمایش صحنه ای در دومین روز جشنواره، در فرهنگسرای طوبی به روی صحنه رفت.

داستان این نمایشنامه، تصویری بسیار خنده دار و البته تأثربرانگیز از زندگی تروریستی به نام بهمن است که عواطف قربانیانش برایش هیچ اهمیتی ندارد و در عوض، به گربه ی خانگی اش بسیار وابسته است و به آن عشق می ورزد. زمانی که بهمن در حال بمباران غیرنظامیان است، گربه اش به دلایلی نامعلوم می میرد. پس از این اتفاق، خانواده و دوستان او در آینیشمور با تمام توان خود تلاش می کنند تا مرگ گربه و دلیل پشت پرده ی آن را از او پنهان کنند.

امیرحسین هوشنگی، متین رجائی، صدیق عبدالله پور، معراج صوغانی، بهناز یوسف زهی، طاها غلامی، محمدغلامی از بازیگران این نمایش می باشند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:دستیار کارگردان: سیدمحسن بحرینی، موسیقی: عباس خادمی، طراح صحنه: محمد غلامی، صدیق عبدالله پور، طاها غلامی، ساخت دکور: امیرکمالی پور، الناز ارمقی، یحیی پرخو، ‌‌‌‌ طراح گرافیک: پدرام نادری، عکاس: سجاد رفسنجانی، عاطفه اسریپ

این اثر نمایشی  از شهرستان بندرلنگه در ساعت ۱۸ روز چهار شنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در مکان فرهنگسرای طوبی بندرعباس به روی صحنه رفت.

«ایستگاه» آخرین اجرای خیابانی دومین روز

نمایش «ایستگاه» به نویسندگی و کارگردانی سعید حسن زاده از شهرستان بندرعباس است به عنوان آخرین نمایش خیابانی در دومین روز جشنواره، در پلاتو آفتاب به روی صحنه رفت.

زنی میانسال که قصد کرده بود اربعین در مسیر کربلا باشد با دسیسه دخترش از کاروان جا می‌ماند و در ایستگاه چشم انتظار…

فریده سلمانی نصرالهی، سلمه رضایی نژاد، ابراهیم لشکری، مصطفی شبتاری از بازیگران این نمایش می باشند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طرح و ایده و کارگردان: سعید حسن زاده، مشاوره نمایش: کوروش سلمانی دهبارزه

طراح پوستر و بروشور: سیما دهقانی، موسیقی: محمد عظیم عبدلهی، مدیریت صحنه: شهرام خوارزمی و کاظم نجارزاده

این اثر نمایشی  از شهرستان بندرعباس در ساعت ۱۹ روز چهار شنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در مکان پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

«کمدی سفید» آخرین اجرای صحنه ای دومین روز

نمایش «کمدی سفید» به نویسندگی سجاد ایران نیا و کارگردانی موسی کریمی پوری از شهرستان بندرعباس است به عنوان آخرین نمایش صحنه ای در دومین روز جشنواره، در پلاتو آفتاب به روی صحنه رفت.

شیما اکبری، سمیه زارعی، موسی کریمی پوری، شفیق چشم براه از بازیگران این نمایش می باشند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر صحنه: بابک برجسته، منشی صحنه:  فاطمه موردیه، طراح صحنه و دکور: عقیل پور عبدالله، طراح نور: سجاد طهماسبی، طراح چهره و گریم: ایلین عسکری، طراح لباس: موسی کریمی پوری، گروه موسیقی: خواننده و گیتار:  شفیق چشم براه، گیتار:  حسین حجتی فرد، گیتار الکتریک: آرش رئسی حسن لنگی، پرکاشن و ادوات: رامین علیپور بندرعباسی، کاخن: فیصل زومکی جاسکی، طراح بروشور:  افسانه ساعدی، روابط عمومی: افسانه ساعدی، سرپرست گروه بارز: کورش سلمانی دهبارز

این اثر نمایشی  از شهرستان بندرعباس در ساعت ۲۲ روز چهار شنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ در مکان پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها