افزونه جلالی را نصب کنید.

نشست تخصصی فرآیند ارزیابی شایستگی های نیروهای جدید الاستخدام

  • کد خبر : 21745
  • 05 آذر 1402 - 18:40
نشست تخصصی فرآیند ارزیابی شایستگی های نیروهای جدید الاستخدام
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه از نشست تخصصی فرآیند ارزیابی شایستگی نیروهای جدید الاستخدام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد.

دکتر محمود حسین پور گفت:سرمایه انسانی مهترین سرمایه هر سازمانی است ،جهت تقویت این سرمایه انسانی باید تلاش انجام شود که شخص صالح در بدو استخدام گزینش و به مجموعه اضافه شود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه بیان کرد که برای اولین بار علاوه بر انجام فرآیند گزینش، ارزیابی تخصصی داوطلبان نیز به فرآیند استخدام افراد داوطلب افزوده شده است که توسط همکاران خبره و با تجربه دانشگاه انجام می شود.

وی ضمن تاکید به رعایت عدالت در انجام مصاحبه ها و ارزیابی ها بیان نمود درانجام مصاحبه شخص داوطلب نباید احساس کند که از وی بازجویی می شود بلکه در راستای کار تخصصی از وی ارزیابی میشود.

حسین پور تاکید کرد هدف ارزیابی نیروها، به منزله خارج کردن نیرو نیست بلکه در ارزیابی ها باید عدالت گزینشی و شایستگی صورت گیرد و جواب رد به نحوی به شخص داده شود که فرد با ناراحتی و دلخوری خارج نشود.

در این نشست مهندس مهدی نجفی مدیر منابع انسانی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استخدام شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی ارزیابی گفت : کل مجوز استخدام ۲۰۰۶ نفر بود که بیشترین سهم به درمان با ۱ هزارو ۱۰۹ نفر ، بهداشت با ۶۹۲ نفرو پایگاه اورژانش ۱۱۵ با تعداد ۲۰۵ نفر دارای سهمیه بوده اند که در حوزه درمان بیشترین سهم مربوط به جذب پرستار بوده است.

نجفی عنوان داشت: به ازای هرنفر مجوز ۳ داوطلب درنظر گرفته شده که ارزیابی ها به همین منوال صورت میگرد لذا در این ارزیابی ها واحد های تحول اداری ، حراست و هسته گزینش از اصلی ترین اریابی کنندگاه استخدامی های جدید الورود هستند.

در ادامه این جلسه مهندس محمد خادمی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تشکیلات دانشگاه بیان نمود: با جذب حداکثری پرسنل جدید در این آزمون وضعیت تکمیل تشکیلات دانشگاه بهبود می یابد.
وی در ادامه در خصوص فرایند ارزیابی به تفصیل توضیحاتی ارائه نمود .

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری با قدر دانی ازمعاونین بهداشت و درمان و دانشجویی و فرهنگی که در این فرآیند بیشترین همکاری را با واحد تحول اداری دانشگاه داشتند بیان داشت.این فرآیند ارزایابی به مدت یک ماه کاری از ۱۵ آذرماه شروع می شود .

در این جلسه غلامرضا عامری مدیر گزینش دانشگاه نیز در خصوص نحوه انجام فرایند گزینش پرسنل جدید توضیحات کاملی ارائه نمود.

قابل ذکر این نشست با حضور کلیه عوامل اجرایی آزمون و مدیران و معاونین دانشگاه در سالن فارابی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها