افزونه جلالی را نصب کنید.
در سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به میناب محقق شد؛

بررسی توسعه زیرساخت‌های دانشکده شرق هرمزگان

  • کد خبر : 21759
  • 06 آذر 1402 - 23:40
بررسی توسعه زیرساخت‌های دانشکده شرق هرمزگان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر نیم روزه به میناب به بررسی توسعه زیرساخت‌های دانشکده شرق هرمزگان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، دکتر غلامعلی جاودان در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی شرق هرمزگان در میناب در ابتدای ورود از بزرگترین پروژه شرق میناب (بیمارستان دوم) بازدید کرد که در این بازدید مهندس عباس وزیری مدیر منابع فیزیکی و طرح‌های دانشگاه، دکتر یحیی میرزاده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، دکتر احمد پور کریانی و دیگر همکاران واحدهای بهداشتی و دانشجویی در بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، دکتر جاودان را همراهی کردند.

دکتر جاودان با تاکید بر لزوم اتمام این پروژه بر اساس زمان‌بندی‌های انجام شده تا موعد مقرر، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۰ درصد این پروژه به اتمام رسیده و در صورت تامین منابع انتظار می‌رود در کمتر از ۸ ماه آینده به لحاظ تاسیساتی به پایان برسد.

پس از بازدید پروژه، تیم بهداشتی درمانی با حضور در دفتر فرمانداری ویژه و جلسه با مهندس مجید سلحشور در رابطه با گزارش میدانی از پروژه‌ها، توسعه زیرساخت‌های آموزشی درخصوص دانشکده شرق هرمزگان و همچنین چالش‌های پیش‌رو و کمبودهای نیروی انسانی به بحث وتبادل نظر پرداختند.

در این جلسه مهندس سلحشور با قدردانی از پیگیری‌های دکتر جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر ضرورت اتمام پروه بیمارستان تاکید داشت.

دکتر جاودان در این جلسه عنوان کرد: از ترم بهمن‌ماه تعداد ۵۵ دانشجو در رشته‌های بهداشت خانواده، بیماری‌ها و فوریت‌های پزشکی مشغول به تحصیل می‌شوند و این نیاز به پشتیبانی از قبیل سرویس‌های ایاب و ذهاب، تامین خوابگاه دانشجویان، فراهم کردن تجهیزات آموزشی دارد که براساس تفاهم‌نامه با استانداری هرمزگان نسبت به تامین زیرساخت‌های آموزشی با همکاری یکدیگر انجام شود.

پس از این جلسه در دیدار با امام جمعه شهرستان میناب، رئیس دانشگاه با تشریح عملکرد حوزه بهداشت و درمان در شهرستان میناب از حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی خواست تا تمام توان خود را در زمینه شکل‌گیری دانشکده شرق هرمزگان به‌کار گیرند چرا که نقش ارزنده ای در توسعه علم و دانش و ماندگاری نیروهای متخصص خواهد داشت.

رئیس دانشگاه با حضور در خوابگاه دانشجویان دختر و پسر دانشکده شرق هرمزگان در نشستی صمیمی با دانشجویان تا پاسی از شب به سوالات مختلف درخصوص کمبودها و مشکلات آموزشی و رفاهی پاسخ و قول مساعد درجهت رفع مشکلات تا حد مقدور برای دانشگاه در حیطه قانونی داد.

دکتر یحیی میرزاده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در این نشست قول تجهیز مکان خوابگاهی و هماهنگی با کتابخانه و همچنین امکانات ورزشی را داد.

در این سفر دکتر رضا صفری معاون فنی حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر رضا افضلی پور مدیر امور آموزشی و عضو هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه، مهندس محمد مدنی مسئول مجتمع آموزش عالی سلامت میناب و مرتضی کارگشا مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان میناب حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها