افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان صورت پذیرفت؛

افتتاح نمایشگاه کتاب های تخصصی حوزه علمیه خواهران

  • کد خبر : 21810
  • 07 آذر 1402 - 18:44
افتتاح نمایشگاه کتاب های تخصصی حوزه علمیه خواهران
با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و دسترسی طلاب حوزه علمیه به کتب جدید،نمایشگاه کتاب های تخصصی با موضوعات مختلف در کتابخانه حوزه علمیه خواهران بندرعباس افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، نمایشگاه کتاب های تخصصی حوزه علمیه خواهران بندرعباس با حضور حجت الاسلام محمد عبادی زاده؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، فرشاد محمدی؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جمعی از علما و مدیران استان در کتابخانه تخصصی حوزه علمیه خواهران بندرعباس افتتاح گردید.

این نمایشگاه کتاب با هدف در دسترس قرار گرفتن کتب جدید در حوزه های مختلف خاصه کتاب های فقهی و حوزوی با قیمت مناسب جهت بهره بری طلاب حوزه علمیه خواهران و عموم شهروندان افتتاح گردید.

در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه کتاب، از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی و کتابدارن برتر حوزه ها و مدارس حوزه علمیه در سراسر استان توسط نماینده ولی فقیه و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین امام جمعه بندرعباس با همراهی مدیرکل کتابخانه ها و سایر مسئولان، ضمن بازدید از کتابخانه وسیع و تخصصی حوزه علمیه خواهران بندرعباس، در جلسه ای مشترک به بیان راهکارهای مناسب با افزایش همکاری حوزه های علمیه و کتابخانه های عمومی استان در جهت افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در هرمزگان پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها