افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با هفته بسیج انجام شد؛

نشست جهاد تبیین با موضوع اهمیت دفاع از مردم مظلوم غزه

  • کد خبر : 21796
  • 07 آذر 1402 - 18:33
نشست جهاد تبیین با موضوع اهمیت دفاع از مردم مظلوم غزه
به همت اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان همزمان با هفته بسیج نشست جهاد تبیین با موضوع چرایی اهمیت دفاع از مردم مظلوم غزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، همزمان با آغاز هفته بسیج، نشست جهاد تبیین با موضوع چرایی اهمیت دفاع از مردم مظلوم غزه با حضور حجت‌الاسلام پولادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد، فرشاد محمدی؛ مدیرکل و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام پولادی با ذکر این نکته که پیروزی پس از ۱۵ مهرماه بیشتر و افزون‌تر از خود ۱۵ مهرماه است، تصریح کرد: ۱۵ مهرماه اصل اطلاعات و نظامی اسرائیل و کشورهای غربی به فنا رفت و دیگر قابل جبران نیست اما پیروزی دیگر به صحنه آمدن افکار عمومی دنیا و بیداری وجدان‌های بشریت و انسانیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تشریح کرد: اگر محور مقاومت تمام ظرفیت‌های خود را به میدان می‌آورد تا بشریت را بیدار کند و به آن‌ها بفهماند که رژیم صهیونیستی دشمنان بشریت هستند نمی‌توانست یک صدم این عملیات طوفانی را محقق کند. امروز در تمام دنیا، ملت‌ها وارد میدان شده‌اند.

حجت‌الاسلام پولادی خاطرنشان کرد: برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان باید ملت‌ها بیدار شوند که این مهم در حال حاضر در سطح جهان در حال شکل‌گیری است.

وی عنوان کرد: در برخی از کشورها حمایت از فلسطین جرم محسوب می‌شود اما ملت‌ها با شجاعت و بیداری مثال‌زدنی صحنه‌های بی‌نظیری را در سطح جهان خلق می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان جنگ میان اسرائیل و فلسطین را جنگ میان حق و باطل دانست و تصریح کرد: اسرائیل غده سرطانی منطقه است و امروز شاهکار امامین انقلاب اسلامی ایران این است که فهم جامعه بشری را به این مهم رسانده اند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها